بازار ورق امریکا در ثبات

بازار ورق امریکا در ثبات
بازار ورق امریکا در ثبات

 گزارشات جدید از بازار ورق امریکا بیانگر آن است که فعالیتی دیده نشده و بازار در حالت سکون بوده است. به دلیل آن که در حال حاضر خریداران فقط به مقدار تناژ پایین بصورت نقدی از بازار خرید می کنند، قیمت ها نیز در وضعیت ثابت است. این وضعیت بازار در آمریکا باعث شده تا همه احتیاط کنند. خریدارها اطلاعی از وضعیت کارخانه ها و اینکه آنان چه برنامه ای برای قیمت ها دارند، ندارند اما معتقدند محدودیتی که برای عرضه اعلام شده واقعی نیست به...

 گزارشات جدید از بازار ورق امریکا بیانگر آن است که فعالیتی دیده نشده و بازار در حالت سکون بوده است. به دلیل آن که در حال حاضر خریداران فقط به مقدار تناژ پایین بصورت نقدی از بازار خرید می کنند، قیمت ها نیز در وضعیت ثابت است.

این وضعیت بازار در آمریکا باعث شده تا همه احتیاط کنند. خریدارها اطلاعی از وضعیت کارخانه ها و اینکه آنان چه برنامه ای برای قیمت ها دارند، ندارند اما معتقدند محدودیتی که برای عرضه اعلام شده واقعی نیست به همین جهت عقب نشینی کرده اند. 

به گزارش آهن پرایس، کارخانه ها معتقدند با وجود اینکه با کاهش تقاضا مواجه هستند اما بازار ساخت و ساز و خانه سازی اخیرا رونق داشته و رو به بهبود است از این رو تقاضای ورق در بازار داخلی حداقل در ثبات خواهد بود.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 5 از 5 - 2 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)