بازار ورق گرم در چین و بازار میلگرد در ترکیه

بازار ورق گرم در چین و بازار میلگرد در ترکیه
بازار ورق گرم در چین و بازار میلگرد در ترکیه

 طبق جدید ترین اخبار بازار آهن آلات،اخیرا در کشور چین، ظرفیت خرید ورق بسیار دچار کاهش شده و همچنین در بازار صادراتی ورق هم تعداد معاملات و خرید ورق کاهش چشم گیری داشته است؛ از این رو به دلیل بالا بودن میزان عرضه، و کاهش یافتن تقاضا قیمت ها به سمت نزولی شدن پیش می رود. به گزارش آهن پرایس، آخرین قیمت ورق گرم صادراتی 420 تا 430 دلار هر تن فوب ثبت شده که 10 تا 15 دلار هر تن افت داشت. همچنین لازم به

 طبق جدید ترین اخبار بازار آهن آلات،اخیرا در کشور چین، ظرفیت خرید ورق بسیار دچار کاهش شده و همچنین در بازار صادراتی ورق هم تعداد معاملات و خرید ورق کاهش چشم گیری داشته است؛ از این رو به دلیل بالا بودن میزان عرضه، و کاهش یافتن تقاضا قیمت ها به سمت نزولی شدن پیش می رود. به گزارش آهن پرایس، آخرین قیمت ورق گرم صادراتی 420 تا 430 دلار هر تن فوب ثبت شده که 10 تا 15 دلار هر تن افت داشت. همچنین لازم به ذکر است که در بازار داخلی نیز شاهد کاهش 15 دلاری قیمت ها بوده ایم. 

گفتنی است که مهم ترین دلیل برای افت قیمت های اخیر، مازاد عرضه به شمار می رود. اما با وجود این تفاسیر، گزارشات ارسالی حاکی از آن است که در خاور میانه کمی تقاضا بهتر شده و در عربستان و پاکستان در تناژ پایین خرید هایی صورت گرفته است.

 میلگرد ترکیه 

اخبار بازار میلگرد در ترکیه، حاکی از رونق نسبی در این بازار می باشد؛ تولید کننده های میلگرد در ترکیه نیز از این وضعیت میلگرد راضی هستند. به گزارش آهن پرایس، گفتنی است که پول ترکیه بر کل بازار تاثیر گذاشته است زیرا ارزش لیر دوباره نسبت به دلار پایین آمده است. این امر موجب شد تا دو اتفاق مهم رخ بدهد. اول آنکه عده ای به منظور پوشش دهی نوسانات نرخ ارز مجبور شدند تا قیمت ها را تصحیح کنند. دوم این که تعدادی نیز مجبور شدند تا یک دور دیگر از افزایش قیمت ها را تجربه نمایند.

قیمت فعلی بازار داخلی میلگرد ترکیه 461 تا 470 دلار هر تن درب کارخانه می باشد که 3 تا 5 دلار هر تن رشد هفتگی داشته است. شنیده ها حاکی از آن است که از 10 دلار بالاتر نیز در بازار شنیده شده است. در شرایط کنونی کمتر کسی پیدا می شود تا از 460 دلار پیشنهاد دهد.

برای دریافت قیمت روز آهن ، خرید آهن ، خرید چکی آهن ، قیمت آنلاین آهن آلات، خرید آهن از کارخانه ، در کانال تلگرام ما عضو شوید. برای عضویت در کانال  اینجا  را کلیک کنید.

 

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)