بازدهی چشم گیر فولاد مبارکه اصفهان

بازدهی چشم گیر فولاد مبارکه اصفهان
بازدهی چشم گیر فولاد مبارکه اصفهان

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار فولاد، روابط عمومی فولاد مبارکه اصفهان اعلام کرد: شرکت فولاد مبارکه در سالی که گذشت توانست بیشترین سود خالص را از زمان بهره‌برداری تا به الان به دست بیاورد. میزان سود خالص فولاد مبارکه ۶ هزار میلیارد تومان اعلام شده است که این میزان ... 

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار فولاد، روابط عمومی فولاد مبارکه اصفهان اعلام کرد: شرکت فولاد مبارکه در سالی که گذشت توانست بیشترین سود خالص را از زمان بهره‌برداری تا به الان به دست بیاورد. میزان سود خالص فولاد مبارکه ۶ هزار میلیارد تومان اعلام شده است که این میزان سود دهی از افزایش تولید و بهره‌برداری در طرح‌هایی چون گندله‌ سازی سنگان، بیشتر شدن ظرفیت فولاد سبا و در کنار آن  از افزایش قیمت محصولات فولادی، در سال ۹۶ حاصل شده است. با پیش‌بینی افزایش سود خالص در سال ۹۷ مشخص شد که، هیچ شرکتی در هلدینگ فولاد مبارکه زیان‌ده نبوده است بلکه فولاد هرمزگان توانسته است در نیمه نخست سال جاری، سودی بالغ بر یک هزار ۲۵۰ میلیارد تومان به دست آورد.

رئیس امور سهام و مجامع شرکت فولاد مبارکه اصفهان همچنین از رشد ۲۷ درصدی تولید محصولات گرم خبر داد وبهره‌برداری از طرح‌های توسعه‌ای را دلیل افزایش تولید دانست. وی هم چنین علت افزایش سود هلدینگ فولاد مبارکه را بهره ‌برداری از ماشین ریخته‌گری شماره ۵، افتتاح گندله‌سازی سنگان و افزایش ظرفیت نورد پیوسته سبا اعلام کرد و اذعان داشت که: شرکت فولاد مبارکه، پرتفوی ارزشمندی از سهام شرکت‌های گل‌گهر، چادرملو، معادن فلزات، فولاد هرمزگان و سنگان دارد که سال گذشته توانسته از محل سود نقدی این شرکت‌ها بیش از۸۳۰ میلیون تومان کسب درآمد داشته باشد.

رئیس امور سهام و مجامع شرکت فولاد مبارکه اصفهان اذعان داشت: با توجه به رشد قیمت ها در بازار طی یک سال گذشته، بازدهی خیره‌ کننده ای را سهامداران این شرکت تجربه کرده اند .سهامدارانی که بخش عمده ی آن ها را قشر ضعیف تا متوسط جامعه تشکیل داده اند .بدین ترتیب ۳۰ درصد سهام شرکت فولاد مبارکه برای سهام عدالت،‌ ۱۶ درصد برای تامین اجتماعی و ۲ درصد آن برای صندوق عشایر و روستایی در نظر گرفته شده است که جزو دهک‌های پایین جامعه محسوب می‌شوند.

وی رشد ارزش بازار فولاد در سال جاری را مرهون مدیریت صحیح و کنترل هزینه و سرمایه‌گذاری مناسب دانست.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)