بازگشت روند صعودی قیمت ها به بازار آهن

بازگشت روند صعودی قیمت ها به بازار آهن
بازگشت روند صعودی قیمت ها به بازار آهن

بعد از اینکه نوسانات بازار اهن را که بواسطه افزایش قیمت ارز بوجود امده بود  پشت سر گذاشتیم، از ابتدای اردیبهشت ماه 97 وارد یک وضعیت نسبتا مطلوبی در بازار اهن آلات شدیم. طی دو هفته ابتدایی اردیبهشت ماه شاهد ثبات قیمت ها در بازار بودیم و بازار نسبتا خوب پیش می رفت. اما با شروع هفته سوم اردیبهشت مجددا شاهد افزایش نرخ دلار در بازار ارز بودیم بطوری که قیمت دلار از مرز 6000 تومان گذشت و این امر موجب شد تا هر روزه بر قیمت اهن آلات افزوده شود.

بعد از اینکه نوسانات بازار اهن را که بواسطه افزایش قیمت ارز بوجود امده بود  پشت سر گذاشتیم، از ابتدای اردیبهشت ماه 97 وارد یک وضعیت نسبتا مطلوبی در بازار اهن آلات شدیم. طی دو هفته ابتدایی اردیبهشت ماه شاهد ثبات قیمت ها در بازار بودیم و بازار نسبتا خوب پیش می رفت. اما با شروع هفته سوم اردیبهشت مجددا شاهد افزایش نرخ دلار در بازار ارز بودیم بطوری که قیمت دلار از مرز 6000 تومان گذشت و این امر موجب شد تا هر روزه بر قیمت اهن آلات افزوده شود.

به گزارش اهن پرایس در اخبار بازار اهن، از ابتدای هفته جاری قیمت میلگرد ها و سایر مقاطع فولادی افزایش یافت. سوالی که برای اکثر متقاضیان پیش می اید این است که این افزایش قیمت ها تا کی ادامه پیدا خواهد کرد؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت تا زمانی که تدبیرات لازم از سوی دولت برای ثبات نرخ ارز وجود نداشته باشد این نوسانات همچنان ادامه خواهد داشت و روز افزون خواهد بود چرا که طی یکی دو ماه اخیر شاهد افزایش 2000 تومانی نرخ ارز بوده ایم و چنانچه این نوسانات توسط دولت کنترل نشود بازار آهن آلات با مشکلات بسیار جدی مواجه خواهد شد.

خبر های بازار آهن حاکی از افزایش قیمت میلگرد اجدار درب کارخانه ها می باشد. کارخانه میلگرد ظفر بناب در روز گذشته قیمت میلگرد سایز 14 خود را 80 تومان افزایش داد و با قیمت 2780 تومان اقدام به معامله نمود. کارخانه اریان فولاد نیز از این امر مستثنا نبود و در روز گذشته قیمت های خود را 120 تومان افزایش داده و با قیمت 2740 تومان میلگرد های خود را معامله کرد. دیگر کارخانه نیز در روز گذشته قیمت میلگرد هایشان را تا سقف 100 تومان افزایش دادند.

وضعیت بازار آهن آلات در روز گذشته به حدی پر تلاطم بوده که در طی روز هر کارخانه چندین بار قیمت های خود را افزاییش داده است. پیش بینی قیمت آهن حاکی از ادامه روند افزایشی تا پایان هفته می باشد. در صورتی که قیمت ارز ثابت شود می توانیم منتظر ثبات قیمت ها در بازار آهن الات نیز باشیم.

مجموعه آهن پرایس در مجتمع فروش آهن آلات تهران واقع شده است که با مراجعه به سایت مجموعه اهن پرایس می توانید آدرس بازار اهن تهران را در آن بیابید. همچنین می توانید با عضویت در کانال تلگرامی مجموعه از قیمت روز اهن آلات با خبر شده و برای مشاوره در زمینه آهن آلات و یا خرید آهن با شماره گیری 54103-021 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)