بازگشت قیمت ها در بازار آهن!

بازگشت قیمت ها در بازار آهن!
بازگشت قیمت ها در بازار آهن!

اخبار بازار آهن در هفته ی گذشته نیز مانند هفته های گذشته، حاکی از سیر صعودی قیمت هاست. با توجه به روند رو بالایی که قیمت ها در هفته های گذشته داشتند، به جرئت می توان گفت که قیمت آهن آلات ساختمانی در تیرماه ماه سال 96 به بالاترین حد خود رسیده است. عواملی مختلفی مانند بالا رفتن بهای سنگ آهن، کمبود عرضه، کاهش واردات و افزایش قیمت آهن در بورس، باعث رشد قیمت در بازار اهن تهران شده است. هر 

اخبار بازار آهن در هفته ی گذشته نیز مانند هفته های گذشته، حاکی از سیر صعودی قیمت هاست. با توجه به روند رو بالایی که قیمت ها در هفته های گذشته داشتند، به جرئت می توان گفت که قیمت آهن آلات ساختمانی در تیرماه ماه سال 96 به بالاترین حد خود رسیده است. عواملی مختلفی مانند بالا رفتن بهای سنگ آهن، کمبود عرضه، کاهش واردات و افزایش قیمت آهن در بورس، باعث رشد قیمت در بازار اهن تهران شده است. هر کدام از موارد فوق نیازمند مدیریتی دقیق و برنامه ای کاربردی می باشد تا قیمت ها تحت کنترل در بیایند.

با توجه به آنکه در تمام روز های اخیر شاهد افزایش قیمت در بازار اهن بودیم و هر روز و یا هر ساعت قیمت ها بالاتر می رفت، در روز چهارشنبه ی هفته اخیر شاهد نرخ ثابت در قیمت ها بودیم. در چهارشنبه هفته ی گذشته، قیمت آهن آلات بدون آنکه افزایش یا کاهش یابد، نرخ ثابت روز قبل را طی کرد و عرضه کنندگان اهن نیز قیمت ثابت روز قبل را اعلام کردند.

دلیل این امر شاید می تواند تعطیلی روز پنج شنبه باشد. با وجود این تفاسیر نمیتوان پیش بینی حدودی از بازار آهن ارائه داد. اما میتوان اعلام کرد که این افزایش قیمت ها می تواند بصورت مقطعی باشد زیرا بازار دستخوش نوسان ها شده و افزایش قیمت ها متاثر از فاکتور های جهانی است ولی ساخت و ساز افزایش یافته و بخش مسکن همچنان در رکود و بی تحرکی قرار دارد. در ماه های گذشته، قیمت آهن آلات روندی ثابت داشت و اگر افزایش قیمت پیش می آمد، بعد از چند روز قیمت ها به حد قبلی خود کاهش می یافت. با وجود این تفاسیر بسیاربعید است که شاهد بازگشت قیمت ها در بازار آهن باشیم!

 

 

برای دریافت قیمت روز میلگرد آجدار ، قیمت روز ورق سیاه ، قیمت روز ورق روغنی ، قیمت روز ورق گالوانیزه ، قیمت روز نبشی ، قیمت روز ناودانی ،  در کانال تلگرام ما عضو شوید. برای عضویت در کانال ⬅️ اینجا ➡️ را کلیک کنید

 

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)