برآورد روند کاهشی قیمت کلاف گرم

برآورد روند کاهشی قیمت کلاف گرم
برآورد روند کاهشی قیمت کلاف گرم

به تحلیل آهن پرایس در اخبار بازار آهن، روند کاهش قیمت ها در حوزه ی کلاف گرم در گزارشات اعلام شده با شیب کمتری درگستره ی آسیا در حال وقوع است. منابع  مطلع می گویند که نرخ رقابتی محموله های روسی طی هفته گذشته، قیمت ورق گرم را در بازار آسیا کاهش داده هم چنین و با کاهش نرخ پیشنهادی هند...

به تحلیل آهن پرایس در اخبار بازار آهن، روند کاهش قیمت ها در حوزه ی کلاف گرم در گزارشات اعلام شده با شیب کمتری درگستره ی آسیا در حال وقوع است. 
منابع  مطلع می گویند که نرخ رقابتی محموله های روسی طی هفته گذشته، قیمت ورق گرم را در بازار آسیا کاهش داده هم چنین و با کاهش نرخ پیشنهادی هند، نمی توان ثبات چندانی را در این هفته از این بازار انتظار داشت. البته قیمت ورق سیاه پیشنهادی هند اخیراً كاهش یافته است زیرا همگان بر این باورتد که پس از پایان فصل موسمی در ماه اكتبر، تقاضای داخلی هند بهبود خواهد یافت و توافقاتی در بازار بوجود می آیدکه طبق آن ثبات قیمت ورق سیاه به پایین می رسد. یکی از معامله گران ویتنامی در روز جمعه گذشته گفت: هیچ منطقی بر این که در آینده نزدیک قیمت ورق سیاه به سرعت افزایش یابد، وجود ندارد. 
یک منبع در یک کارخانه بزرگ فولاد چین روز پنجشنبه گفت: انتظار می رود کاهش تولید امسال خیلی چشمگیر نباشد. علاوه بر این، تقاضای پایین دست پس از تعطیلات روز ملی احتمالاً تا پایان سال ضعیف خواهد ماند. " چین از اول اکتبر یک استراحت هفتگی را برای برگزاری  هفتادمین روز ملی خود در نظر گرفته است.
این جریانات گسترده در بازار های بزرگ منطقه آسیا، قطعا در کشور ما نیز تبعات خاصی خواهد داشت و این طور که کارشناسان برآورد کرده اند تا پایان فصل پاییز بازار کلاف گرم نوسان خاصی را تجربه نخواهد البته پیش بینی هایی از این طیف که به صورت میان مدت و یا بلند مدت بیان می شوند در بازار پر حاشیه ای که هر اتفاق سیاسی و اقتصادی می توان آن را آشفته کند بسیار پر ریسک می باشد از این رو کارشناسان از بیان قطعی افول قیمت ها  در آینده ی نزدیک هم حتی المکان امتناع می ورزند.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (2)

  • علی
    علی1398/07/09 - 00:24 پاسخ

    خدا از تمامی کسانی که تو حوزه فولاد باعث این همه گرانی شدن نگذره ، انشاالله به خاک سیا بیوفتن.

  • مجید
    مجید1398/07/07 - 21:23 پاسخ

    فقط دعا میکنیم صنعت فولاد کشور با خاک یکسان شود ، خیلی در حق ملت ظلم کردند.