بررسی عملکرد مجتمع فولاد آلیاژی ایران

بررسی عملکرد مجتمع فولاد آلیاژی ایران
بررسی عملکرد مجتمع فولاد آلیاژی ایران

بنابر گزارش تحلیل گران آهن پرایس در خصوص وضعیت بازار فولاد، شرکت فولاد آلیاژی ایران به شفاف سازی در خصوص نوسان 50 درصدی قیمت سهام خود پرداخت و تنوع محصول و فعالیت های مناسب شرکت را در کنار جریان عرضه و تقاضا شکل گرفته در معاملات دلیلی بر رشد قیمت این سهم دانست...

بنابر گزارش تحلیل گران آهن پرایس در خصوص وضعیت بازار فولاد، شرکت فولاد آلیاژی ایران به شفاف سازی در خصوص نوسان 50 درصدی قیمت سهام خود پرداخت و تنوع محصول و فعالیت های مناسب شرکت را در کنار جریان عرضه و تقاضا شکل گرفته در معاملات دلیلی بر رشد قیمت این سهم دانست.

شرکت فولاد آلیاژی ایران نسبت به شفاف سازی در خصوص نوسان قیمت سهام در روز های گذشته پرداخت. نوسان قیمت یاد شده که طی روز های قبل منجر به افزایش غیر معقول قیمت ها شد و موجب گردید نا دستور العمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران ملزم به برگزاری کنفرانس به منظور ارائه توضیحات و شفاف سازی شود. بر این اساس شرکت اعلام کرده که هیچ نوع تغییر با امنیتی در عملکرد مجتمع که منجر  به بروز تغییر در شرایط سود و زیانی آن شود به وقوع نپیوسته است.

بر این اساس رشد قیمت سهام فولاد طی روز های اخیر ناشی از عرضه و تقاضای بازار و تغییرات روند بازار سرمایه و همچنین افزایش مقدار فروش و محصول شرکت در فروردین ماه و اردیبهشت ماه سال ۹۸ نسبت به دوره مشابه سال قبل بوده است، که این شرکت همچنین تولید محصولات ویژه نظیر فولاد های زنگ نزن، کروم نیکل دار و تولید 6 سایز و 11 نوع محصول جدید در شرکت فولاد آلیاژی ایران را دلیلی دیگر بر اقبال سهام این شرکت در بازار عنوان کرده است . افزون بر اینکه تغییر استراتژی فروش شرکت و افزایش وزن محصولات آلیاژی از آن جا که ارزش افزوده بالا تر دارد، موجب افزایش رغبت معامله گران به خرید سهام این شرکت شده است که محصولات این شرکت در زمینه هایی نظیر: صنایع خودرو سازی، ماشین سازی، نفت و گاز و پتروشیمی، ابزارسازی، نیروگاهی، ریلی، ساخت لوازم پزشکی و جراحی و سایر صنایع ویژه کاربرد وسیع دارد.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)