بررسی نوسانات قیمت تیرآهن درب بنگاه

بررسی نوسانات قیمت تیرآهن درب بنگاه
بررسی نوسانات قیمت تیرآهن درب بنگاه

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار آهن، آمار بدست آمده از قیمت روز تیرآهن حاکی از ثبات نسبی در این بازار پر تقاضا می باشد. از حدود یک ماه گذشته بازار تیرآهن ها در اکثر سایز ها شاهد ثبات بوده اند و هر روزه قیمت اعلامی از سوی بنگاه های تهران ثابت می باشد. اما این ثبات قیمت تنها در برخی سایز ها بوده و در برخی دیگر شاهد نوسانات قیمتی بوده ایم. طی یک ماه گذشته قیمت سایز هایی که نوسان داشته ، بطور میانگین 5000 هزار تومان 

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار آهن، آمار بدست آمده از قیمت روز تیرآهن حاکی از ثبات نسبی در این بازار پر تقاضا می باشد. از حدود یک ماه گذشته بازار تیرآهن ها در اکثر سایز ها شاهد ثبات بوده اند و هر روزه قیمت اعلامی از سوی بنگاه های تهران ثابت می باشد. اما این ثبات قیمت تنها در برخی سایز ها بوده و در برخی دیگر شاهد نوسانات قیمتی بوده ایم.

طی یک ماه گذشته قیمت سایز هایی که نوسان داشته ، بطور میانگین 5000 هزار تومان افزایش یافته است. این در شرایطی است که در برخی روز ها شاهد کاهش اندک قیمت ها نیز بوده ایم. اما این میزان کاهش بقدری ناچیز بوده است که روز بعد با افزایش مجددا قیمت، آن کاهش جبران شد.

طبق بررسی های صورت گرفته، قیمت تیرآهن در روز گذشته نیز همانند دیگر روز های یک ماهه گذشته، تقریبا ثابت بوده است. اگرچه این ثبات قیمت ها بیش تر در سایز های ریز اتفاق افتاد و در سایز های درشت در برخی کارخانه ها شاهد نوسان بوده ایم. قیمت تیرآهن ذوب آهن اصفهان روز گذشته درب بنگاه حدود 5000 هزار تومان کاهش یافت. البته این کاهش قیمت را نمی توان به معنی پایین آمدن قیمت ها در بازار تلقی کرد و تنها یک نوسان کوچک محسوب می شود چراکه یکی دو روز بیش تر به طول نمی انجامد و دوباره قیمت ها بالا خواهد رفت.

قیمت تیرآهن فایکو و تیرآهن ماهان روز گذشته درب بنگاه ثابت اعلام شد. این دو کارخانه تقریبا در طول یکماه گذشته قیمت هایشان ثابت بوده است و بیش ترین مدت زمان را در بین دیگر کارخانه ها طی یک ماه گذشته در ثبات بسر برده اند.

بازار آهن آلات طی روز های جاری بسیار پر تلاطم می باشد. بطوری که تمام قیمت ها درب بنگاه و کارخانه ها با تایید بوده و در این شرایط خرید اهن از سوی خریداران و فروش آهن الات از سوی بنکداران و تولید کنندگان با مشکلاتی مواجه شده است. اما تنها یک هفته کاری برای خرید و فروش در بازار مقاطع فرصت باقیست و خریداران باید در همین یک هفته باقی اقدام به معامله کنند چراکه طبق پیش بینی های صورت گرفته سال آینده قیمت ها با افزایش مواجه خواهد شد.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)