بررسی نوسانات قیمت میلگرد در دی ماه

بررسی نوسانات قیمت میلگرد در دی ماه
بررسی نوسانات قیمت میلگرد در دی ماه

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار آهن، براساس اطلاعات بدست آمده از نوسانات قیمت بازار آهن، در حوزه میلگردها شاهد نوسانات بسیاری در قیمت روز میلگردها بوده ایم. در ماه جاری قیمت اهن آلات در اکثر مقاطع افزایش یافت بطوریکه این افزایش قیمت ها مانع از خرید و فروش آهن در بازار شده بود زیرا انجام معامله در این شرایط بسیار دشوار بود. به دنبال این افزایش قیمت ها شاهد بسته شدن فروش برخی کارخانه ها و در بعضی مواقع عدم اعلام 

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار آهن، براساس اطلاعات بدست آمده از نوسانات قیمت بازار آهن، در حوزه میلگرد شاهد نوسانات بسیاری در قیمت روز میلگردها بوده ایم. در ماه جاری قیمت اهن آلات در اکثر مقاطع افزایش یافت بطوریکه این افزایش قیمت ها مانع از خرید و فروش آهن در بازار شده بود .به دنبال این افزایش قیمت ها شاهد بسته شدن فروش برخی کارخانه ها و در بعضی مواقع عدم اعلام قیمت از سوی آن ها بوده ایم. با توجه به این نوسانات در ادامه به بررسی قیمت های یک ماه اخیر برخی کارخانه ها می پردازیم.

کارخانه میلگرد کویر کاشان با آغاز ماه جاری اقدام به افزایش قیمت نمود. بطوری که در اولین روزهای دی ماه قیمت میلگرد هایش را با 60 تومان افزایش اعلام کرده و از قیمت 2330 به 2390 تومان تغییر داد. اما این افزایش قیمت تنها مربوط روزهای ابتدایی ماه جاری بوده و پس از ان قیمت های میلگرد کویرکاشان ثابت اعلام شد. این ثبات قیمت بسیار طولانی بوده بصورتیکه تا روز گذشته نیز این کارخانه قیمت هارا ثابت اعلام کرد.

کارخانه میلگرد پرشین در دو روز ابتدایی ماه جاری قیمت های خود را ثابت اعلام نمود اما دیری نگذشت که قیمت میلگرد هایش را بطور ناگهانی افزایش داد و از قیمت 2320 به 2450 رساند. پس از گذشته چند روز و رسیدن به اواسط دی ماه، این کارخانه اقدام به کاهش قیمت هایش کرد و تا 30 تومان بطور میانگین در هرروز قیمت های خود را کاهش داد. پس از این اقدام قیمت ها تنها یک روز ثابت ماند و مجددا دچار نوسان شد و طی چند روز قیمت هایش را با 40 تومان افزایش و دوباره 40 تومان کاهش اعلام کرد. در نهایت تا پایان هفته گذشته میلگرد ها با نرخ 2360 خرید و فروش شد.

قیمت میلگرد ذوب آهن اصفهان نیز همانند کارخانه پرشین با شروع دی ماه افزایش بسیار زیادی داشت. میلگرد اصفهان که با قیمت 2510 معامله می شد، با آغاز ماه جاری به 2665 تومان رسید. اما این افزایش قیمت دوروز بیشتر دوام نداشت و پس از کاهش 75 تومانی با قیمت 2590 میلگرد هایش را به فروش رساند. قیمت میلگرد اصفهان تا روز گذشته یک روند نسبتا ثابتی را پیش گرفته بود و تنها در برخی روزها شاهد افزایش بسیار کمی از این کارخانه بوده ایم.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)