بررسی نوسانات قیمت ناودانی طی یکماه اخیر

بررسی نوسانات قیمت ناودانی طی یکماه اخیر
بررسی نوسانات قیمت ناودانی طی یکماه اخیر

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار آهن، آمار بدست امده از قیمت روز ناودانی ها حاکی از روند صعودی آنها طی یک ماه گذشته بازار آهن آلات می باشد. طبق بررسی های صورت گرفته، شاهد افزایش قیمت ناودانی ها در یک ماه گذشته بوده ایم، قیمت این مقطع فولادی در تمام روز ها افزایشی بوده و در برخی روزها ثابت اعلام شده است. طی یک ماهه اخیر تنها در دو روز قیمت ناودانی با کاهش اعلام شده است و این امر نشان دهنده بازار 

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار آهن، آمار بدست امده از قیمت روز ناودانی ها حاکی از روند صعودی آنها طی یک ماه گذشته در بازار آهن آلات می باشد. طبق بررسی های صورت گرفته، شاهد افزایش قیمت ناودانی ها در یک ماه گذشته بوده ایم، قیمت این مقطع فولادی در تمام روز ها افزایشی بوده و در برخی روزها ثابت اعلام شده است. طی یک ماهه اخیر تنها در دو روز قیمت ناودانی با کاهش اعلام شده است و این امر نشان دهنده بازار پر نوسان یک ماه گذشته می باشد.

کارخانه ناودانی ناب تبریز در یک ماه گذشته قیمت ناودانی هایش را افزایش داد. طبق امار بدست امده از قیمت ناودانی ناب تبریز، به این مهم دست یافتیم که این کارخانه طی یک ماه اخیر حدود 10 تا 50 تومان اقدام به افزایش قیمت مقاطع خود کرده است. اگرچه در این بین روز هایی را هم در ثبات گذرانده است. همچنین طی دو روز اقدام به کاهش قیمت کرده که بطور میانگین 40 تومان قیمت خود را کاهش داده است. در حال حاضر با توجه به اعلام قیمت این کارخانه در اخرین روز هفته گذشته، قیمت ناودانی سایز 10 ناب تبریز 2570 تومان می باشد که نسبت به روز گذشته خود ثابت بوده است.
کارخانه ناودانی شکفته نیز همانند ناب تبریز یک ماه پر نوسان را پشت سر گذاشت.قیمت ناو شکفته در طول یک ماهه اخیر حدود 10 تا 40 تومان افزایش یافت. البته در یک روز پر نوسان این کارخانه، شاهد افزایش 110 تومانی ناودانی هایش بوده ایم. این کارخانه نیز همچون ناب تبریز در یک ماهه گذشته در برخی روز ها قیمت هایش ثابت بوده و تنها در دو روز اقدام به کاهش قیمت 40 تومانی کرده است. در حال حاضر قیمت ناودانی شکفته سایز 10، 2510 تومان می باشد. کارخانه شکفته از اواسط هفته گذشته قیمت هایش ثابت اعلام شده است.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)