بررسی های کارخانه ذوب آهن برای تولید تیرآهن

بررسی های کارخانه ذوب آهن برای تولید تیرآهن
بررسی های کارخانه ذوب آهن برای تولید تیرآهن

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار آهن، بررسی هایی از سوی کارخانه ذوب آهن در مورد بروزرسانی مقادیر طبیعی و قیمت تیرآهن تولید شده صورت گرفته است. بطوریکه قیمت تیرآهن افزایش چشمگیری یافته است. به علاوه برخی بر این عقیده اند که قیمت تیرآهن پیشنهادی نسبت به قیمتی که در بازار رقابتی داده می شود متفاوت می باشد، که دلایل کافی برای پذیرفتن این امر وجود ندارد. با توجه به شرایط 

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار آهن، بررسی هایی از سوی کارخانه ذوب آهن در مورد بروزرسانی مقادیر طبیعی و قیمت تیرآهن تولید شده صورت گرفته است. بطوریکه قیمت تیرآهن افزایش چشمگیری یافته است. به علاوه برخی بر این عقیده اند که قیمت تیرآهن پیشنهادی نسبت به قیمتی که در بازار رقابتی داده می شود متفاوت می باشد، که دلایل کافی برای پذیرفتن این امر وجود ندارد. با توجه به شرایط بوجود آمده، پیش بینی می شود این بررسی ها تا پایان دی ماه به اتمام رسد.
طبق گزارشات منتشر شده از کارخانه ذوب آهن هرچه میزان بررسی ها افزایش یابد موجب متعادل شدن قیمت تیرآهن اعلامی می شود چرا که از دی ماه قرار است طرح 41 درصدی تولید به اجرا در آید. در همین راستا قیمت پیشنهادی کارخانه ذوب آهن حدود 2756 تومان برای هر کیلو تیرآهن می باشد.
 با توجه به بالا بودن قیمت مواد اولیه در کشور، قیمت تیرآهن نیز با افزایش قیمت مواجه شده است. تولیدکنندگان محصولات فولادی نیز قیمت های پیشنهادی خود را برای تیرآهن با در نظر گرفتن نرخ های اخیر افزایش داده اند. صنعت فولاد کشور قیمت تیرآهن های تولید خودرا  حدود 2735 در هر کیلو و معادل 20000 تومان در هر شاخه اعلام کرده است.
در همین شرایط در هفته گذشته خریداران حدود 25000 تا 30000 تن از تیرآهن ها را با قیمت 2735 تومان برای هر کیلو رزرو کردند که این میزان در مقایسه با ماه گذشته حدود 7-10 تومان بیشتر می باشد. در ادامه این روند نرخ انبار داری در تهران نیز با افزایش مواجه شده است. که این افزایش در این ماه رخ داده است.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

 

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)