بهبود یافتن وضعیت سنگ آهن

بهبود یافتن وضعیت سنگ آهن
بهبود یافتن وضعیت سنگ آهن

وضعیت کنونی سنگ آهن به این گونه است که به 2 دلیل قیمت سنگ آهن وارداتی کمی بالا رفته و به هر تن 65 دلار هر تن سی اف آر  رسیده است. این دو دلیل عبارت است از: اول= رشد پیدا کردن بازارهای فیوچرز. دوم= افزایش یافتن امید ها در بازار. همچنین لازم به ذکر است که شاهد بالا رفتن قیمت (یک دلار) در بورس دالیان بوده ایم و همچنین در بورس شانگهای قیمت میلگرد 5 دلار رشد داشته است. به گزارش آهن پرایس، طبق برنامه هایی که اخیرا ...

وضعیت کنونی سنگ آهن به این گونه است که به 2 دلیل قیمت سنگ آهن وارداتی کمی بالا رفته و به هر تن 65 دلار هر تن سی اف آر  رسیده است. این دو دلیل عبارت است از: اول= رشد پیدا کردن بازارهای فیوچرز. دوم= افزایش یلفتن امید ها در بازار. همچنین لازم به ذکر است که شاهد بالا رفتن قیمت (یک دلار) در بورس دالیان بوده ایم و همچنین در بورس شانگهای میلگرد 5 دلار رشد داشته است.

 به گزارش آهن پرایس، طبق برنامه هایی که اخیرا به دست ما رسیده است،  فولادسازان چینی تمایل خود را نسبت به خرید سنگ آهن از دست داده اند زیرا این اتفاق، در نتیجه ی افت قیمت های اخیر اتفاق افتاده است. در ادامه ی این اتفاق، موجودی هایشان کمتر شده و به همین خاطر است که برخی آنان امیدوار هستند تقاضا بهتر شود.

همچنین نکته ی قابل توجه این است  که در دو هفته ی اخیر موجودی سنگ آهن کارخانه ها از 24 روز تولید به 23 روز رسیده است.

برای دریافت قیمت میلگرد ، قیمت تیر آهن ، قیمت نبشی و نادانی ، قیمت پروفیل ، قیمت ورق ، در کانال تلگرام ما عضو شوید. برای عضویت در کانال ⬅️ اینجا ️ را کلیک کنید.

 

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)