بومی ساز نتیجه تولید داخل

بومی ساز نتیجه تولید داخل
بومی ساز نتیجه تولید داخل

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار فولاد، بنا بر اظهارات کارشناسان بازار فولاد بومی‌ سازی می‌تواند ریسک ‌هایی را به همراه داشته باشد؛ از این‌ رو تولید کنندگان باید در جهت حمایت از تولید داخلی این ریسک ‌ها را نیز پذیرا باشند. درباره بومی‌ سازی صنعت فولاد و مراحل و ریسک‌ های آن مدیر عامل...

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار فولاد، بنا بر اظهارات کارشناسان بازار فولاد بومی‌ سازی می‌تواند ریسک ‌هایی را به همراه داشته باشد؛ از این‌ رو تولید کنندگان باید در جهت حمایت از تولید داخلی این ریسک ‌ها را نیز پذیرا باشند. درباره بومی‌ سازی صنعت فولاد و مراحل و ریسک‌ های آن مدیر عامل شرکت فولاد هرمزگان اظهار کرد: بومی‌ سازی در صنعت فولاد موضوع جدیدی نیست، اما زمانی که کشور دچار برخی محدودیت‌ ها مانند تحریم‌ می‌ شود، این موضوع پر رنگ‌ تر مطرح می‌ شود.
در زمینه بومی‌ سازی صنعت فولاد، سال گذشته انجمن تولیدکنندگان فولاد نمایشگاهی را برپا کردند و امسال نیز این نمایشگاه را پیگیری می‌کنند. در این زمینه نیز وزارت صنعت، معدن و تجارت حمایت‌ های لازم را انجام داده و قرار است نمایشگاه دائمی با موضوع بومی ‌سازی صنایع در کشور برگزار کند که اقدام‌ قابل‌ توجهی در زمینه بومی‌ سازی در کشور است.  طبیعی است که شرکت فولاد هرمزگان نیز با توجه به شرایط موجود از طریق کار گروهی که با موضوع بومی‌سازی تشکیل داده است، در مسیر بومی ‌سازی پیش برود. شرکت ما نیز در نمایشگاه‌ بومی ‌سازی شرکت کرده و نیاز های خود را اعلام می‌کند.
از این رو در نمایشگاه بومی ‌سازی، شرکت ‌ها این فرصت را پیدا خواهند کرد که خدمات خود را در زمینه بومی‌سازی در معرض دید بگذارند که سایر شرکت‌ ها از آن بهره بگیرند و هم چنین نیاز های خود را اعلام کنند. در کل نمایشگاه‌ های بومی‌ سازی محل مناسبی برای بیان نیاز و خدمات شرکت ‌ها است. در این راستا کار گروه بومی‌ سازی فولاد هرمزگان نیز در جهت بومی ‌سازی مواد اولیه، نسوز ها و قطعات و... اقدام‌ هایی را انجام داده و می ‌تواند خدمات خود را ارائه دهد و البته در برخی زمینه ‌ها نیز نیاز به کمک سایر شرکت‌ ها دارد..

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)