تاثیرات ماه رمضان بر بازار اهن

تاثیرات ماه رمضان بر بازار اهن
تاثیرات ماه رمضان بر بازار اهن

در هفته دوم اردیبهشت ماه شاهد نوساناتی در بازار مقاطع بودیم، این نوسان در شرایطی به اتمام رسید که در اواخر این ماه قیمت روز میلگرد اجدار در بازار روندی کاهشی را پیش گرفت. میانگین قیمت میلگرد 8 تا 32 در روز شنبه 28504 ریال اعلام شد اما  پس از ان این قیمت افت کرد و تا روز سه شنبه در کمترین قیمت به 28097 ریاال رسید. به گزارش اهن پرایس در اخبار بازار اهن، سبد میلگرد ذوب اهن صفهان در روز دوشنبه با قیمت پایه 26200 معامله گردید

در هفته دوم اردیبهشت ماه شاهد نوساناتی در بازار مقاطع بودیم، این نوسان در شرایطی به اتمام رسید که در اواخر این ماه قیمت روز میلگرد اجدار در بازار روندی کاهشی را پیش گرفت. میانگین قیمت میلگرد 8 تا 32 در روز شنبه 28504 ریال اعلام شد اما  پس از ان این قیمت افت کرد و تا روز سه شنبه در کمترین قیمت به 28097 ریاال رسید.

به گزارش اهن پرایس در اخبار بازار اهن، سبد میلگرد ذوب اهن صفهان در روز دوشنبه با قیمت پایه 26200 معامله گردید که همین امر موجب شد تا ارامش به بازار مجددا بازگردد زیرا تمام تولید کنندگان به این مهم دست یافتند که حداقل قیمت تمام شده بطور میانگین 28000 ریال است. همچنین در این میان طی دو روز سه شنبه و چهارشنبه با ورود تقاضا از بیرون فضای ذهنی برخی از متقاضیان برای خرید بهبود یافت.

وضعیت بازار آهن در ماه مبارک رمضان معمولا بدون تنش بوده و در این ماه بازار به سکوت می رود. اما پس از شهادت امیرالمومنین مجددا نوسانات به بازار بازخواهد گشت. در سال جدید هم احتمال ادامه این روند زیاد می باشد. چراکه در حال حاضر شاهد ارامش در بازار اهن هستیم و قیمت اهن در بازار ثابت می باشد. اما این ثبات قیمت ها تنها تا 20 روز اینده ادامه دار خواهد بود و پس از گذشت شهادت امیرالمومنین بازار به تحرک خواهد افتاد. در نتیجه طی هفته جاری نوسانات خاصی در بازار دیده نخواهد شد.

طی هفته گذشته قیمت تیراهن روندی نزولی داشته است. قیمت تیرآهن سایز 14 تا 18 در اصفهان بطور میانگین 31167 ریال اعلام شد که این قیمت تا پایان هفته به 30733 ریال کاهش یافت. همچنین در اولین روز هفته جاری قیمت میلگرد اجدار درب کارخانه ثابت اعلام شد. این ثبات قیمت مربوط به اکثر کارخانه های میلگرد سازی بوده است. شواهد بدست آمده حاکی از ثبات قیمت قوطی پروفیل ها نیز می باشد. قیمت قوطی اهن نیز روز گذشته ثابت اعلام شد و تنها چند کارخانه قیمت هایشان را کاهش دادند و الباقی در ثبات بسر می بردن. دیگر مقاطع اهن نیز در روز گذشته نوسان چندانی نداشته و در مجموع بازار در سکوت بسر می برد.

مجموعه آهن پرایس در مجتمع فروش آهن آلات تهران واقع شده است که با مراجعه به سایت مجموعه اهن پرایس می توانید آدرس بازار آهن تهران را در آن بیابید. همچنین می توانید با عضویت در کانال تلگرامی مجموعه از قیمت روز آهن آلات با خبر شده و برای مشاوره در زمینه آهن آلات و یا خرید آهن با شماره گیری 54103-021 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)