تحلیل بازار آهن طی هفته اخیر

تحلیل بازار آهن طی هفته اخیر
تحلیل بازار آهن طی هفته اخیر

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار آهن، طی هفته اخیر بازار آهن وضعیت متشنجی را تجربه کرد. بطوری که قیمت های اعلام شده بیشتر از 30 دقیقه دوام نمی آورد و بصورت لحظه ای در حال افزایش بود. در ادامه به روند افزایش قیمت های اعلامی برخی کارخانه ها طی چند روز اخیر می پردازیم. کارخانه ظفر بناب در تاریخ 30 خرداد ماه قیمت محصول سایز14 خود را  3205 تومان اعلام کرد اما این قیمت دوام چندانی نداشت و با افزایش 35 تومانی به 3240 تومان 

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار آهن، طی هفته اخیر بازار آهن وضعیت متشنجی را تجربه کرد. بطوری که قیمت های اعلام شده بیشتر از 30 دقیقه دوام نمی آورد و  بصورت لحظه ای در حال افزایش بود. در ادامه به روند افزایش قیمت های اعلامی برخی کارخانه ها طی چند روز اخیر می پردازیم.

کارخانه ظفر بناب در تاریخ 30 خرداد ماه قیمت محصول سایز14 خود را  3205 تومان اعلام کرد اما این قیمت دوام چندانی نداشت و با افزایش 35 تومانی به 3240 تومان رسید. در شرایطی که کارخانه ها مرتب در حال افزایش قیمت ها بودند، این کارخانه بازهم قیمت میلگردهایش را 40 تومان افزایش داد و در دومین روز از تیرماه قیمت محصول خود را 3280 تومان اعلام کرد. پس از چندین بار افزایش قیمت این کارخانه فروش خود را بست.

کارخانه سیادن ابهر نیز از این افزایش قیمت مستثنا نبود. این کارخانه قیمت میلگرد آجدار سایز 14 خود را در سه روز متوالی بطور میانگین هر روز 100 تومان افزایش داد و در پنجمین روز از تیر ماه قیمت میلگرد سایز 14 را 3510 تومان اعلام کرد. این کارخانه دیروز قیمت های خود را تغییری نداد و با ثبات اقدام به معامله کرد.

از سوی دیگر نگاهی به روند افزایشی قیمت در محصولاتی همچون تیرآهن، نبشی و ناودانی می اندازیم. تیرآهن اعلامی بنگاه تهران نیز از این جو متشنج در بازار آهن تأثیر گرفتند و بطور میانگین 50 الی 60 تومان در هر شاخه افزایش قیمت را شاهد بودیم. کارخانه تولید کننده نبشی و ناودانی ناب تبریز نیز پیرو دیگر کارخانه ها اقدام به افزایش قیمت های اعلامی خود کرد. این کارخانه بطور میانگین پس از سه بار نوسان قیمت محصولات خود را 200 تومان افزایش داد و پس از گذر از التهابات موجود در بازار، روز گذشته قیمت نبشی و ناودانی های خود را ثابت اعلام کرد.

جو بازار آهن طی چند روز اخیر بقدری متشنج بود که اکثر کارخانه ها و مجتمع فروش آهن آلات در تهران فروش را بسته اعلام کردند.
برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)