تحلیل بازار فولاد طی هفته جاری

تحلیل بازار فولاد طی هفته جاری
تحلیل بازار فولاد طی هفته جاری

به گزارش اهن پرایس در اخبار بازار فولاد، در شرایطی که انتظار می رفت پس از سخنرانی جنجالی رئیس جمهوری امریکا بازار فولاد با افزایش قیمت مواجه شود، با کنترلی که بر روز عرضه فلزات برای جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت ها صورت گرفت شاهد هفته ای ارام و رکودی در این بازار بودیم. در هفته گذشته میزان خرید و فروش در بازار بسیار کاهش یافت که دلیل این امر نبود تقاضای واقعی بود. عامل دیگری که موجب شد تا شاهد بازار آرامی در هفته گذشته باشیم

به گزارش اهن پرایس در اخبار بازار فولاد، در شرایطی که انتظار می رفت پس از سخنرانی جنجالی رئیس جمهوری امریکا بازار فولاد با افزایش قیمت مواجه شود، با کنترلی که بر روز عرضه فلزات برای جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت ها صورت گرفت شاهد هفته ای ارام و رکودی در این بازار بودیم. در هفته گذشته میزان خرید و فروش در بازار بسیار کاهش یافت که دلیل این امر نبود تقاضای واقعی بود. عامل دیگری که موجب شد تا شاهد بازار آرامی در هفته گذشته باشیم، نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان بود که موجب کند شدن روند خرید و فروش در این بازار شد. با توجه به افزایش قیمت ها از دو هفته گذشته و همچنین رکود هفته جاری پیش بینی بازار فولاد حاکی از رونق بازار در هفته اینده می باشد. بسیاری از کارشناسان و فعالان در این حوزه بر این باورند که طی هفته آینده رونق های خرد به بازارتزریق خواهد شد که خود موجب تغییر و تحول در بازار می شود.

در هفته گذشته و همچنین هفته جاری از جمله موضوعات مهمی که در صدر خبر های بازار فولاد قرار داشت، تاثیرات خروج امریکا از برجام بود. سوالی که طی این روزها بین مردم به کسور بیان می شد این بود که لغو برجام تا چه میزان تعادل بازار ها را برهم خواهد زد و تاثیرات ان بر این بازار ها تا چه میزان می باشد؟

 در پاسخ به این سوال ها، محمد اعتباری فعال و کارشناس بازار فولاد می گوید: خروج کشور امریکا از برجام اصل و اساس این توافق نامه را زیر سوال برده است. زیرا با وجود اینکه اتحادیه اروپا اطمینان های لازم را به ما داده است اما اکثر شرکت ها ریسک همکاری با ما را نمی پذیرند چراکه مورد تحریم بانک مرکزی امریکا قرار خواهند گرفت. در حقیقت می‌توان گفت روند خوش بینانه‌ای درخصوص «رفتار اروپاییان در قبال مراودات تجاری با بازار ایران» وجود ندارد.

مجموعه آهن پرایس در مجتمع فروش آهن آلات تهران واقع شده است که با مراجعه به سایت مجموعه اهن پرایس می توانید آدرس بازار آهن تهران را در آن بیابید. همچنین می توانید با عضویت در کانال تلگرامی مجموعه از قیمت روز آهن آلات با خبر شده و برای مشاوره در زمینه آهن آلات و یا خرید آهن با شماره گیری 54103-021 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)