تحلیل بازار میلگرد در هفته جاری

تحلیل بازار میلگرد در هفته جاری
تحلیل بازار میلگرد در هفته جاری

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار آهن، طی هفته جاری شاهد نوسانات بسیاری در قیمت اکثر مقاطع بوده ایم. این نوسانات در قیمت میلگردها نیز رسوخ کرده ، بطوری که از اول هفته جاری قیمت میلگرد افزایش شدید یافته است. در ادامه گزارش به بررسی قیمت برخی کارخانه های میلگرد در سایز 14 می پردازیم. کارخانه آناهیتاروز ابتدایی هفته را در آرامش گذراند، بطوری که قیمت میلگرد این کارخانه در روز شنبه ثابت اعلام شد.اما این ثبات قیمت طولی نکشید و روز یکشنبه این کارخانه قیمت

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار آهن، طی هفته جاری شاهد نوسانات بسیاری در قیمت اکثر مقاطع بوده ایم. این نوسانات در قیمت میلگردها نیز رسوخ کرده ، بطوری که از اول هفته جاری قیمت میلگرد افزایش شدید یافته است. در ادامه گزارش به بررسی قیمت برخی کارخانه های میلگرد در سایز 14 می پردازیم.

کارخانه آناهیتاروز ابتدایی هفته را در آرامش گذراند، بطوری که قیمت میلگرد این کارخانه در روز شنبه ثابت اعلام شد.اما این ثبات قیمت طولی نکشید و روز یکشنبه این کارخانه قیمت خود را با 30 تومان افزایش اعلام نمود. این افزایش قیمت ادامه دار بود تا در روز دوشنبه میلگرد این کارخانه با 20 تومان افزایش معامله شد.

کارخانه شاهرود از اول هفته استارت افزایش قمیت را زد و در همان روز شنبه قیمت ها را 20 تومان افزایش داد. همچنین این کارخانه در روز یکشنبه در شرایطی کاملا ناباورانه قیمت های خود را با 60 تومان افزایش اعلام نمود. این در شرایطی است که به این افزایش قیمت پایان داده و روز دوشنبه را با اعلام قیمت ثابت در ارامش گذراند.

میلگرد کارخانه ظفربناب در روز شنبه در ثبات به سر می برد اما روز یکشنبه میلگرد این کارخانه با 40 تومان افزایش معامله شد. این افزایش قیمت ادامه داشت و کارخانه ظفر بناب در روز دوشنبه با 20 تومان افزایش به کار خود پایان داد.

این نوسانات قیمتی به این کارخانه ها ختم نشد و کارخانه ابهر در هر سه روز هفته جاری قیمت هایش را افزایش داد. این افزایش قیمت به ترتیب از روز اول تا سوم 25 و 40و10 تومان بوده است.

با توجه به وضعیت پر نوسان این روزهای بازار مقاطع، می توان پیش بینی کرد که این شرایط تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.بدیهی است که برای قطعی بودن این وضعیت باید منتظر اعلام قیمت از سوی کارخانه ها باشیم.

در نمودار زیر نوسانات قیمتی کارخانه ها در آذر ماه قابل مشاهده است.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)