تحلیل بازار میلگرد طی هفته اول دی ماه

تحلیل بازار میلگرد طی هفته اول دی ماه

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار آهن، بازار میلگردها طی اولین هفته از دی ماه شاهد نوساناتی بود. قیمت میلگردها در اغلب کارخانه ها در ابتدا و انتهای هفته با ثبات اعلام شد و بیشتر نوسان قیمتی که خبر از افزایش قیمت ها بوده اند در اواسط هفته به وقوع انجامید. میلگرد اناهیتا در اولین روز هفته با قیمت ثابت اعلام شد...

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار آهن، بازار میلگردها طی اولین هفته از دی ماه شاهد نوساناتی بود. قیمت میلگردها در اغلب کارخانه ها در ابتدا و انتهای هفته با ثبات اعلام شد و بیشتر نوسان قیمتی که خبر از افزایش قیمت ها بوده اند در اواسط هفته به وقوع انجامید.

میلگرد اناهیتا در اولین روز هفته با قیمت ثابت اعلام شد. این کارخانه که در روز شنبه قیمت های خود را ثابت اعلام کرد با رسیدن به دومین روز هفته قیمت های خود را 40 تومان افزایش داد. اما این افزایش قیمت تنها به روز یکشنبه ختم نشد و در روزهای دوشنبه و سه شنبه به ترتیب با50 و 10 توامن افزایش اعلام قیمت نمود. پس از سه روز افزایش قیمت ها این کارخانه دوروز پایانی هفته را در ثبات بسر برد و میلگردهای خود را بدون تغییر قیمت در بازار عرضه نمود.

کارخانه تولید میلگرد شاهرود هفته اول دی ماه را با افزایش قیمت شروع کرد. این کارخانه از روز شنبه تا سه شنبه در حال افزایش قیمت های روزانه خود بود. طی روزهای شنبه و یکشنبه قیمت های خود را 30 تومان و روزهای دوشنبه و سه شنبه 20 تومان افزایش داد. در پی این افزایش قیمت میلگرد ها، شاهد ثبات قیمت ها در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه بوده ایم.

میلگرد پرشین همانند کارخانه آناهیتا در اولین روز هفته قیمت های خود را ثابت اعلام نمود. این کارخانه تنها در دو روز قیمت های خود را افزایش داد و در دیگر روز های هفته در ارامش بسر می برد. اما این افزایش قیمت مربوط به روزهای یکشنبه و دوشنبه بوده است. در روز یکشنبه قیمت های کارخانه پرشین با 20 تومان افزایش مواجه گردید، اما این افزایش قیمت ها ادامه داشت و در روز دوشنبه با تغییرات متعدد در قیمت هایش در آخر با 130 تومان افزایش اعلام قیمت نمود.

بر خلاف سه کارخانه پرشین، آناهیتا و شاهرود، کارخانه ابهر در تمام هفته دچار نوسانات بسیار شد و هفته پر تنشی را پشت سر گذاشت. این کارخانه تنها در روز شنبه در آرامش بود و قیمت هایش را ثابت اعلام نمود و در مابقی روزها مدام در حال کاهش و افزایش بوده است. در روز یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه این کارخانه به ترتیب قیمت هایش را با 30،20 و دوباره 30 تومان افزایش اعلام نمود. اما دیری نگذشت که در دو روز پایانی هفته قیمت های خود را مجموعا 55 تومان کاهش داد.

با توجه به شرایط بوجود آمده در جو بازار طی هفته گذشته، امکان پیش بینی وضعیت بازارآهن آلات در هفته جاری امکان پذیر نیست و باید منتظر اعلام قیمت ها از سوی کارخانه ها باشیم.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)