تداوم بسته ارزی در بازار فولاد

تداوم بسته ارزی در بازار فولاد
تداوم بسته ارزی در بازار فولاد

به گزارش آهن پرایس دراخبار بازار فولاد، طی چند روز اخیر بازار فولاد در روندی نزولی قرار گرفت. در این میان طی چند روز گذشته بعد از افزایش روز افزون محصولات فولادی، در این شرایط فعلی بازار محصولات  فولادی با کاهش قیمت مواجه شد. در گزارشات امروز خبرهایی حاکی از افزایش قیمت محصولات فولادی در میان بسیاری از فعالان بازار فولاد منتشر شده بود اما مجدد بازار فولاد به روال معمول بازگشت و روند سیر نزولی را به خود گرفت. در این مدت زمان قیمت

به گزارش آهن پرایس دراخبار بازار فولاد، طی چند روز اخیر بازار فولاد در روندی نزولی قرار گرفت. در این میان طی چند روز گذشته بعد از افزایش روز افزون محصولات فولادی، در این شرایط فعلی بازار محصولات  فولادی با کاهش قیمت مواجه شد. در گزارشات امروز خبرهایی حاکی از افزایش قیمت محصولات فولادی در میان بسیاری از فعالان بازار فولاد منتشر شده بود اما مجدد بازار فولاد به روال معمول بازگشت و روند سیر نزولی را به خود گرفت. در این مدت زمان قیمت سایر محصولات فولادی دست کم حدود 32/1  درصد تکان خورد. 

برخی از کارشناسان اقتصاد بر این معتقدند  که موج نقدینگی در3 مرحله حرکت از خود نشان می دهد، که اولین حرکت با رشد قیمت های محصولات فولادی همراه بوده است و بعد از آن مرحله توقف رشد قیمت های محصولات در بازارفولاد است تا  بازار فولاد را از آشفتگی و نابسامانی خارج کند.

 بعد از سروسامان دادن بازار فولاد در کوتاه مدت دوباره می تواند با سیر صعودی  همراه باشد بطوری که  قیمت های محصولات فولادی در بازار  به طور معقول کنترل و با رشد نامتوازان مواجه نشوند. هم اکنون بازار فولاد بعد ازگذراندن دو مرحله صعودی و نزولی منتظر دستورالعمل های جدید ارزی دولت است و  فعالان بازار فولاد از این بلاتکلیفی بازار بی طاقت شدند و خواستار سروسامان دادن به  این شرایط فعلی بازار فولاد هستند و در انتظار دستورالعمل های جدید ارزی دولت به سر می برند تا وضعیت قیمت های محصولات فولادی مشخض شود، بطوری که این شرایط فعلی بازار موجب نارضایتی و آشفتگی بسیاری از صنعتگران شده است.
 باتوجه به افزایش غیرمعقول محصولات فولادی که بازار فولاد را ملتهب ساخته، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اعلام نمود: دولت برای حل مشکلات صنعت فولاد تمام تلاش های خود را می کند که شرایط  بازار فولاد را از این بحران خارج کند. بنابراین باید منتظر تغییرات اساسی در این زمینه باشیم.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)