تداوم توسعه صنعت فولاد برای مقابله با تحربم ها

تداوم توسعه صنعت فولاد برای مقابله با تحربم ها
تداوم توسعه صنعت فولاد برای مقابله با تحربم ها

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار فولاد، هدف دشمن از تحریم ضربه اقتصادی به کشور است. مدیرعامل فولاد مبارکه از برنامه های این شرکت برای تداوم توسعه فولاد و برنامه های لازم جهت مقابله با تحریم ها و کاهش اثرات آن بیان کرد: همانطور که می دانید مجتمع فولاد مبارکه در سال های اخیر ... 

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار فولاد، هدف دشمن از تحریم ضربه اقتصادی به کشور است. مدیرعامل فولاد مبارکه از برنامه های این شرکت برای تداوم توسعه فولاد و برنامه های لازم جهت مقابله با تحریم ها و کاهش اثرات آن بیان کرد: همانطور که می دانید مجتمع فولاد مبارکه در سال های اخیر به موفقیت های بزرگی دست یافته است و پایبند به تمام اهداف خود بالاخص هدف اصلی خویش که همان تامین نیازهای اصلی و تخصصی کشور در زمینه فولاد کشور می باشد.

با توجه به این درخشش ها و تعهد بالای کاری،  فولاد مبارکه در صدد است تا بتواند  محصولات تولیدی خویش را حداقل درکلاس بالاتر از سایر تولید کنندگان و متناسب با نیاز مصرف کنندگانش تولید کند. فولاد مبارکه قصد دارد تا به غیر از تامین نیازهای عمومی بازار، نسبت به تامین کالاهای خاص در آینده‌ای نزدیک اقدام کند اما با وجود تحریم ها مسیر سخت و پرچالشی را در پیش رو دارد.

تحریماتی که با اعمالش کاهش صادرات، ایجاد مشکلات در حمل و نقل، بیمه و پرداخت وجه در معاملات را برای مشتریان و صنعت فولاد در پی داشته است. این در حالی است که کالای ما از استاندارد اروپا برخوردار است، ضمن اینکه محصولات ما شناخته‌شده و از لحاظ کیفیت مورد قبول مشتریان ما از جمله اروپائیان می باشد.

با وجود این کیفیت کاری قطعا تدابیری در جهت دور زدن تحریم ها اعمال شده است که میتوان به تامین ۱۰۰ درصدی نیاز صنعت فولاد کشور به قطعات و مواد مصرفی از داخل کشوراشاره داشت که این امر از اولویت‌های مهم و به نوعی پدافند غیرعامل در جهت غلبه بر تحریم ها می باشد، اگرچه تحریم‌ها شرایط کاری داخلی  و فعالیت جهانی را در آغاز به قدری سخت می کرده اند اما ما ثابت کرده ایم در سخت ترین شرایط هم می توانیم.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)