تردید متقاضیان آهن برای خرید

تردید متقاضیان آهن برای خرید
تردید متقاضیان آهن برای خرید

بنابر تحلیل آهن پرایس در اخبار بازار آهن، ثبات موجود در بازار و ماندگاری آن سبب گشته است تا متقاضیان خرید آهن آلات مجددا به بازار مراجعه کرده و به صورت مقطعی و خرد خرید خود را انجام دهند...

بنابر تحلیل آهن پرایس در اخبار بازار آهن، ثبات موجود در بازار و ماندگاری آن سبب گشته است تا متقاضیان خرید آهن آلات مجددا به بازار مراجعه کرده و به صورت مقطعی و خرد خرید خود را انجام دهند. فعالان بازار آهن معتقدند که بازار بیش از این کشش کاهش قیمت را نداشته نرخ اعلامی با اندکی تلورانس در همین بازه باقی خواهند ماند. استدلال آنان این است که بهای تامین مواد اولیه تولید مقاطع و سایر هزینه های جاری چنین اجازه ای را به این بازار نمی دهد اگرچه جمع دیگر به گمان خود وضعیت ثبات را به تزلزل مسئولان و مقاومت آنان در برابر کاهش قیمت تعبیر می کنند اما واقعیت چیز دیگری است.

طی بررسی های صورت گرفته از رفتار قیمتی در بازار آهن با اندکی هوشیاری می توان نتیجه گرفت که بازار خود نیز درصدد افزایش قیمت به هر دلیلی می باشد و گاها با ایجاد شوک در هر یک از مقاطع سبب افزایش قیمتی محسوس در این بازار می شوند و پس از اندک مدتی با عنوان ارایه راه حل اندک اندک مسیر کاهشی را برای رسیدن به همان نقطه قبلی بر خواهند داشت.

اغلب خریداران بازار با چنین  رفتارهایی چند واکنش از خود نشان می دهند، در حالت اول خروج از ثبات و پیمودن سیر افزایشی نگرانی جدیدی در رابطه با رشد مجدد قیمت ها را به آنها القا می کند. در حالت دوم دامن زدن به انتظار کاهش قیمت ها و بی توجهی به رشد صورت گرفته رخ می دهد که در این حالت نیز مجددا متقاضیان خرید زمان را از دست می دهند و متقبل هزینه های فرصت می شوند چراکه کاهش  پلکانی قیمت ها تا رسیدن نقطه ی قبلی سبب سوخت شدن زمان شده است که حتی این امکان نیز متصور می باشد که در سایر مصالح و موارد لازم برای پروژه های عملیاتی شاهد رشد قیمت ها باشیم.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (3)

  • محسن
    محسن1398/06/27 - 13:39 پاسخ

    مطلبتون درست و منطقیه

  • ج
    ج1398/06/27 - 06:21 پاسخ

    اینها فقط به این فکر هستند که مردم رو شکست بدن و به هیچ چیز دیگه فکر نمیکنند.روز عذاب سخت بالاخره میرسه وای بر گرانفروشان و کم فروشان

  • امیرحسین
    امیرحسین 1398/06/27 - 00:17 پاسخ

    مواظب باشید خریداران؟ از طرف فروشنده.