تشکیل ستاد زنجیره فولاد کشور

تشکیل ستاد زنجیره فولاد کشور
تشکیل ستاد زنجیره فولاد کشور

به گزارش اهن پرایس در تحلیل بازار فولاد، ستاد زنجیره فولاد کشور برای ساماندهی و سیاست گذاری در بخش فولاد تشکیل شده است که در این ستاد طرح ها و مجوز های زنجیره فولاد مورد بررسی قرار می گیرد و در صورتی که از سوی این ستاد مورد تایید قرار گیرد، به صندوق توسعه ملی معرفی خواهند شد. طرح های بزرگ باید در ستاد زنجیره فولاد مورد بررسی قرار گیرند سید رسول خلیفه سلطانی، دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در گفتگویی اظهار

به گزارش اهن پرایس در تحلیل بازار فولاد، ستاد زنجیره فولاد کشور برای ساماندهی و سیاست گذاری در بخش فولاد تشکیل شده است که در این ستاد طرح ها و مجوز های زنجیره فولاد مورد بررسی قرار می گیرد و در صورتی که از سوی این ستاد مورد تایید قرار گیرد، به صندوق توسعه ملی معرفی خواهند شد.

طرح های بزرگ باید در ستاد زنجیره فولاد مورد بررسی قرار گیرند

سید رسول خلیفه سلطانی، دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در گفتگویی اظهار داشت: طرح هایی که از سال های گذشته تصویب شده و در حال حاضر در نوبی اخذ وام قرار گرفته اند، از جمله مسائل مهمی است که در حال حاضر صنعت فولاد ایران را دچار مشکل کرده است و در صورتی که با این مشکل برخورد نشود، تبدیل به یک مشکل حل نشدنی می شود.

وی در ادمه افزود: برخی از طرح های مذکور در زمان تصویب و تدوین دارای اولویت بوده اند اما پس از گذشت زمان، این طرح ها توجیه اقتصادی خود را از دست داده اند و دگیر در اولیت نیاز های صنعت فولاد کشور نیستند. اما با وجود این شرایط، همچنان در لیست نوبت گرفتن وام های کلان قرار دارند و به زودی این وام ها را دریافت خواهند کرد.

خلیفه سلطانی در اخر خاطر نشان کرد: در حال حاضر خوشبختانه با تشکیل ستاد زنجیره فولاد کشور، یک نظارت و ساماندهی هایی بر روی طرح ها صورت می گیرد. بسیار ضروری است که که طرح های فوق مجددا در ستاد زنجیره فولاد مورد بازرسی قرار گیرد و در صورت تایید اولویت اجرا، به صندوق توسعه ملی معرفی گدد. طی این فرآیند، قطعا بسیاری از طرح ها که مورد اولویت احداث نیستند، از نوبت دریافت وام خارج گشته و به این صورت منابع صندوق به طور بهینه می تواند به طرح های اولویت دار اختصاص یابد.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)