تغیرات قیمت آهن و فولاد در چند مدت اخیر

تغیرات قیمت آهن و فولاد در چند مدت اخیر
تغیرات قیمت آهن و فولاد در چند مدت اخیر

رئیس اتحادیه آهن و فولاد در آخرین مصاحبه ی خود ابتدا به تغیرات قیمت آهن و فولاد در چند مدت اخیر اشاره ای کرد سپس گفت: همان طور که برای عموم مردم روشن است، رکود در بازار آهن به طرز آشکاری قابل مشاهده است اما با این وجود، ما شاهد افزایش قیمت 70% در چند ماه اخیر بودیم. بدین ترتیب که با وجود رکود در بازار آهن، قیمت آهن آلات از تیرماه سال جاری تا پایان شهریور ماه حدود 70% افزایش داشت. اما خوشبختانه در حال حاضر شاهد ثبات قیمتی در بازار هستیم که 

رئیس اتحادیه آهن و فولاد در آخرین مصاحبه ی خود ابتدا به تغیرات قیمت آهن و فولاد در چند مدت اخیر اشاره ای کرد سپس گفت: همان طور که برای عموم مردم روشن است، رکود در بازار آهن به طرز آشکاری قابل مشاهده است اما با این وجود، ما شاهد افزایش قیمت 70% در چند ماه اخیر بودیم. بدین ترتیب که با وجود رکود در بازار آهن، قیمت آهن آلات از تیرماه سال جاری تا پایان شهریور ماه حدود 70% افزایش داشت. اما خوشبختانه در حال حاضر شاهد ثبات قیمتی در بازار هستیم که این یعنی بازار داخلی نیز همگام با بازار های جهانی در حال حرکت است. وی افزود: در حال حاضر قیمت شمش آهن نیز به 1900 تومان در هر کیلو رسیده است.

وی در ادامه ی گفت و گوی خود نیز اشاره ای به قیمت فولاد در بازار داخلی کرد و گفت: به دلیل افزایش قیمت الکترود، قیمت فولاد در سطح جهانی افزایش پیدا کرده است؛ بدیهی است که افزایش قیمت در بازار های جهانی، قیمت فولاد در بازار داخلی نیز افزایش پیدا میکند. وی همچنین افزود: اگر قرار باشد که تولید کنندگان داخلی مورد حمایت قرار بگیرند، ابتدا باید مسئولین در رفع مشکلات مربوط به مواد اولیه آنان بکوشد. وی در آخر اعلام کرد: در حال حاضر نیز بهای ورق فولادی به 2900 تومان در هر کیلو رسیده است.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)