تمایل چینی ها به سرمایه گذاری در معادن ایران

تمایل چینی ها به سرمایه گذاری در معادن ایران
تمایل چینی ها به سرمایه گذاری در معادن ایران

در روز شنبه هفته جاری (24/4/96) مدیر دفتر یک شرکت بزرگ چینی به اسم شرکت چاینا هوادونگ در خاورمیانه، با مرتضی صفاریی نطنزی که هم اکنون عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی می باشد دیدار کرد. شیلینگ رن در دیدار و گفت گو با مرتضی صفاریی گفت از اینکه به ایران سفر کرده بسیار خشنود است و اعلام کرد: 

در روز شنبه هفته جاری (24/4/96) مدیر دفتر یک شرکت بزرگ چینی به اسم شرکت چاینا هوادونگ در خاورمیانه، با مرتضی صفاریی نطنزی که هم اکنون عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی می باشد دیدار کرد.

شیلینگ رن در دیدار و گفت گو با مرتضی صفاریی گفت از اینکه به ایران سفر کرده بسیار خشنود است و اعلام کرد: شرکت های بسیاری در چین تمایل دارند تا در معادن ایران سرمایه گذاری کنند. همچنین آنان خواستار سرمایه گذاری در زمینه‌های تولید سنگ آهن و کنستانتره نیز هستند.

وی همچنین ادامه داد: برای دستیابی به این زمینه ها، یکسری موانع و مشکلات مختلفی وجود دارد که ما امیدوار هستیم تا با رایزنی های پیایی ای که انجام می شود، این موانع و مشکلات نیز حل بشوند. طبق گزارشات بدست آماده، صفاری نطنزی گفت: مجلس ایران از توسعه مناسبات اقتصادی با کشور چین حمایت خواهد کرد. گام مثبتی که اخیرا نیز در این راستا برداشته شده است، تصویب قانون حمایت از سرمایه گذاری خارجی در مجلس شورای اسلامی است. در پایان نیز عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، ابراز خرسندی از روند رو به رشد ارتباطات سیاسی و اقتصادی میان جمهوری اسلامی ایران و چین کرد.

 

 

فروش ورق سیاه، فروش پروفیل، فروش ورق روغنی، فروش تیرآهن، فروش ورق گالوانیزه، فروش نبشی و فروش ناودانی ،در اهن پرایس با تضمین قیمت وکیفیت انجام میگیرد. برای اطلاع از آخرین قیمت ها و عضویت در کانال تلگرام ما⬅ اینجا را کلیک کنید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)