توصیه هایی به بازار آهنی ها

توصیه هایی به بازار آهنی ها
توصیه هایی به بازار آهنی ها

خبر های منتشر شده از وضعیت بورس کالا حاکی از عدم صدور مصوبه ای مبنی بر تغییر نرخ پایه عرضه های محصولات بورس فولاد سازان از قبیل میلگرد آجدار و تیراهن می باشد. طی روز های اخیر خبر هایی مبنی بر تغییر نرخ پایه محصولات فولادی در بورس کالا شنیده می شد اما شواهد حاکی از عدم انجام این مصوبه تا به امروز می باشد و قیمت ها همچنان به قوت خود باقیست. به گزارش اهن پرایس در اخبار بازار آهن، شنیده ها حاکی از این است که موضوع تغییر قیمت پایه

خبر های منتشر شده از وضعیت بورس کالا حاکی از عدم صدور مصوبه ای مبنی بر تغییر نرخ پایه عرضه های محصولات بورس فولاد سازان از قبیل میلگرد آجدار و تیراهن می باشد. طی روز های اخیر خبر هایی مبنی بر تغییر نرخ پایه محصولات فولادی در بورس کالا شنیده می شد اما شواهد حاکی از عدم انجام این مصوبه تا به امروز می باشد و قیمت ها همچنان به قوت خود باقیست.

به گزارش اهن پرایس در اخبار بازار آهن، شنیده ها حاکی از این است که موضوع تغییر قیمت پایه عرضه محصولات فولادی بورس کالا از قبیل قیمت میلگرد و تیراهن، نه تنها بر حوزه ساختمان تاثیر می گذارد بلکه تاثیر آن را می توان در بخش هایی از صنایع مادر و پایین دست نیز مشاهده کرد. در نتیجه این موضوع با اعتراض بسیاری از فعالان این بخش ها مواجه شده است.

برای مثال می توانیم به بخش خودرو سازی اشاره کنیم که اعتراض در این حوزه دیده شده است. زیرا چنانچه قیمت رسمی عرضه ‌های بورس بر اساس دلار بازار ثانویه رسمیت پیدا کند میزان هزینه تولید خودرو حدود 40 درصد رشد می یابد و این موضوع مسئله بسیار مهمی است که نمی توان از آن گذشت.

از سویی دیگر کشور ما در حال حاضر میزان تولیداتش افزایش یافته و با این افزایش تولید توانسته رتبه یازدهم دنیا را از آن خود کند. از طرفی دیگر تحریم های کشور موجب شده تا صادرات این بخش با مشکل مواجه شود بصورتیکه در حال حاضر از افزایش تولید باعث شده تا به مازاد تولید تبدیل گردد و این امر در بازار های داخلی بیشتر خود نمایی کند.

در حال حاضر برخی بر این تلاش هستند تا قیمت ها را در بازار داخلی اهن الات افزایش دهند. محصولاتی اعم از میلگرد و تیرآهن جزء این دسته از محصولات هستند که بعضی تلاش بر افزایش نرخ هایشان دارند. با توجه به وضعیت بوجود آمده در بازار آهن الات، پیشنهاد می شود متقاضیان تصممیمات تجاری خود را تحت تاثیر هیجانات بوجود آمده در بازار نگیرند و در خرید خود توجه و دقت بیشتری نمایند تا از ضرر و زیان های ناشی از آن هیجانات کاسته شود.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)