تولید شمش فولادی در پنج ماهه امسال

تولید شمش فولادی در پنج ماهه امسال
تولید شمش فولادی در پنج ماهه امسال

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار فولاد، بررسی ها نشان می دهد در پنج ماه نخست سال 97 تولید شمش فولادی در 9 واحد بزرگ فولادسازی کشور با رشد 15 درصدی همراه بوده است بطوری که این رشد نسبت به مدت مشابه پارسال حدود 7 میلیون و 850 هزار و 602 تن رسید. به طور متوسط  بزرگترین شرکت فولاد سازان کشور در مرداد ماه امسال با 1 میلیون و 564 هزار و 403 تن تولید داشتند که در مقایسه با مرداد ماه 96 رشد 16 درصدی را در تولید

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار فولاد، بررسی ها نشان می دهد در پنج ماه نخست سال 97 تولید شمش فولادی در 9 واحد بزرگ فولادسازی کشور با رشد 15 درصدی همراه بوده است بطوری که این رشد نسبت به مدت مشابه پارسال حدود 7 میلیون و 850 هزار و 602 تن رسید.

به طور متوسط  بزرگترین شرکت فولاد سازان کشور در مرداد ماه امسال با 1 میلیون و 564 هزار و 403 تن تولید داشتند که در مقایسه با مرداد ماه 96 رشد 16 درصدی را در تولید شمش فولادی به رکورد رساندند. همچنین در پنج ماه نخست امسال  تولید محصولات فولادی شرکت فولادسازان بزرگ  همانند واحدهای مبارکه، هرمزگان، صبا، ذوب آهن اصفهان، آذربایجان، خراسان، فولاد آلیاژی، نورد و لوله اهواز، گروه ملی صنعتی فولاد، فولاد اکسین و ورق خودرو چهارمحال و بختیاری با رشد 8 درصدی همراه بوده است  که نسبت به مدت 5 ماه نخست سال گذشته، تولید  این شرکت های بزرگ فولاد به چهار میلیون و 634 هزار و 952 تن رسیده است.

می توان گفت در سال 96 تولید محصولات فولادی با کاهش همراه بوده است. در پنج ماهه نخست امسال بیشترین شمش فولادی مربوط به  شرکت فولاد مبارکه است  که  حدود 2 میلیون و 792 هزار و 955 تن  تولید داشته است  که در مقایسه با سال گذشته با رشد 7 درصدی همراه بوده است در مقابل کمترین میزان  تولید شمش فولادی در این پنج ماهه مربوط به فولاد آلیاژی یزد بوده است  که میزان تولید آن حدود  172 هزار و 286 تن بود و نسبت به تولید  پنج ماهه نخست سال 96  به میزان هفت درصد کاهش یافته است. لذا در پنج ماه نخست امسال تولید  آهن اسفنجی 14 واحد فولاد سازی حدود 8 میلیون و 984 هزار و 147 تن رسیده است  که در مقایسه با دوره مشابه در سال گذشته رشد 14 درصدی را نشان می‌دهد.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)