تولیدات جدید ذوب اهن اصفهان

تولیدات جدید ذوب اهن اصفهان
تولیدات جدید ذوب اهن اصفهان

خبر های منتشر شده از سوی منصور یزدی زاده، مدیر عامل کارخانه ذوب آهن اصفهان حاکی از تولید تیرآهن بال پهن اچ 30 می باشد. به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار اهن، یزدی زاده طی گفتگویی در رابطه با تولیدات جدید این کارخانه در سال جدید اظهار داشت: کارخانه ذوب آهن اصفهان برای اولین بار در کشور توانست تیرآهن بال پهن اچ 30 را به تولید برساند....

خبر های منتشر شده از سوی منصور یزدی زاده، مدیر عامل کارخانه ذوب آهن اصفهان حاکی از تولید تیرآهن بال پهن اچ 30 می باشد.

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار اهن، یزدی زاده طی گفتگویی در رابطه با تولیدات جدید این کارخانه در سال جدید اظهار داشت: کارخانه ذوب آهن اصفهان برای اولین بار در کشور توانست تیرآهن بال پهن اچ 30 را به تولید برساند. این کارخانه پس از تولیدات انبوه ریل یو آی سی 60 در کشور، مجددا توانست موفقیت جدیدی را کسب کند. در حال حاضر طی اولین مرحله اجرای این طرح توانستیم 600 تن از این محصول را روانه بازارهای داخلی کنیم.

طبق گفته مدیر عامل ذوب آهن، از این محصول می توان در اسکلت های فلزی ساختمان های بلند، پل سازی و همچنین خرپای سوله های صنعتی استفاده نمود. وی افزود: سالانه بیش از 800 هزار تن تیر ورق در اسکلت های فلزی ساختمان ها استفاده می شود که کاری غیر قانونی می باشد و خارج از استاندارد های جهانی است.

منصور یزدی زاده در ادامه خاطر نشان کرد: با تولید این پروفیل در کارگاه نورد 650 و 500 کارخانه ذوب آهن اصفهان، کشور ما از واردات این محصول بی نیاز خواهد شد و همچنین ساختمان های بلند و برج ها مطابق استاندار های جهانی و داخلی طراحی و ساخته خواهند شد. این پروفیل جدید از لحاظ کیفیت بسیار مرغوب بوده و شمش این مقطع در کارخانه ذوبی از سنگ معدن تهیه می گردد که با توجه به عیار بالا دارای کیفیت و استاندارد مطلوبی می باشد.

کاهش واردات این محصول به داخل کشور موجب خواهد شد تا این محصول در داخل کشور با قیمت کمتری به دست مصرف کننده نهایی رسد و همچنین نشان دهنده توانایی های ما در بخش تولیدات و بازار فولاد می باشد که خود امری بسیار مهم در دنیاست.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)