تکمیل زنجیره تولید فولاد در خراسان

تکمیل زنجیره تولید فولاد در خراسان
تکمیل زنجیره تولید فولاد در خراسان

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار فولاد، در شرایط فعلی کارخانه فولاد دخراسان از میان 5 حلقه صنعت فولاد، 4 حلقه را در نیشابور داراست و در حال بهره برداری از حلقه 5 در منطقه سنگان می باشد.فولاد خراسان یک محموله شمش را به بازارهای جنوب شرق آسیا صادر کرده است که به موجب همین امر استان خراسان رضوی به لیست صادرکنندگان عمده فولاد به بازار های بین المللی افزوده شد. طی روز های پایانی سال 2017 میلادی این کارخانه یک محموله 

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار فولاد، در شرایط فعلی کارخانه فولاد دخراسان از میان 5 حلقه صنعت فولاد، 4 حلقه را در نیشابور داراست و در حال بهره برداری از حلقه 5 در منطقه سنگان می باشد.

فولاد خراسان یک محموله شمش را به بازارهای جنوب شرق آسیا صادر کرده است که به موجب همین امر استان خراسان رضوی به لیست صادرکنندگان عمده فولاد به بازار های بین المللی افزوده شد. طی روز های پایانی سال 2017 میلادی این کارخانه یک محموله 25 تنی شمش را که اولین محموله صادراتی عمده فولاد خام این شرکت بوده است به بازارهای جنوب شرق آسیا صادر کرد که این موضوع خود نشان دهنده کسب موفقیت های بسیار صنعت کشور در راستای سیاست های اقتصادی و افزایش تولید و اشتغال می باشد.

خرید این محموله از سوی یک کارخانه ایرانی-آلمانی صورت گرفته که هدفشان تولید محصول نهایی در کارخانه های نوردی که به جنوب شرق آسیا آسیا صادر شده است، کیفیت بالای محصول تولیدی در فولاد خراسان و مطلوبیت شمش فولادی در بازارهای جهانی می باشد. 

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)