ثبات به بازار اهن باز می گردد؟

ثبات به بازار اهن باز می گردد؟
ثبات به بازار اهن باز می گردد؟

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار آهن، امروز در اولین روز هفته جاری قیمت مقاطع اهن ثابت ماند.  با وجود روند افزایش قیمت ها در هفته گذشته پیش بینی می شد در این هفته نیز این روند ادامه داشته باشد، اما برخلاف پیش بینی کارشناسان این هفته با ثبات آغاز شد. از ابتدای روز کاری قیمت نبشی و ناودانی و برخی از کارخانه های میلگرد سازی مشخص شده است که طبق امار بدست آمده نبشی و ناودانی ناب تبریز ثبات ماند. همچنین همچنین کارخانه های آذر امین 

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار آهن، امروز در اولین روز هفته جاری قیمت مقاطع اهن ثابت ماند. 
با وجود روند افزایش قیمت ها در هفته گذشته پیش بینی می شد در این هفته نیز این روند ادامه داشته باشد، اما برخلاف پیش بینی کارشناسان این هفته با ثبات آغاز شد. از ابتدای روز کاری قیمت نبشی و ناودانی و برخی از کارخانه های میلگرد سازی مشخص شده است که طبق امار بدست آمده نبشی و ناودانی ناب تبریز ثبات ماند. همچنین کارخانه های آذر امین تیکمه داش، حسن رود و ایوان غرب نرخ میلگرد خود را ثابت اعلام نمودند. 
خبر های بازار آهن حاکی از میلنگین قیمت میلگرد در حدود 4700 تومان می باشد. قیمت میلگرد حسن رود 4750، میلگرد ایوان غرب 4800 و آذر امین 4860 تومان اعلام شده است. همچنین کارخانه سیادن ابهر نیز اقدام به اعلام قیمت کرده و براساس اطلاعات منتشر شده از سوی این کارخانه، میلگرد های استاندار A2 ابهر 10 تومان کاهش یافته است و در دیگر سایز ها شاهد ثبات قیمت هستیم. 
با وجود روند نسبتا ثابت قیمت ها در بازار آهن آلات، هنوز هیچ یک از کارخانه های قوطی پروفیل اعلام قیمت نکرده اند و احتمال بسته شدن فروششان تا پایان روز بسیار بالاست. چنانچه قیمت این مقطع فولادی اعلام شود، می توانید در سایت آهن پرایس و یا کانال تلگرامی مجموعه اهن پرایس مشاهده نمایید. 
با توجه به وضعیت بازار آهن آلات در اولین روز هفته، پیش بینی می شود هفته نسبتا آرامی پیش روی  بازار آهن کشور باشد. در حال حاضر بسیاری از متقاضیان خرید آهن الات منتظر ثبات قیمت ها هستند تا بتوانند خرید بهتری را صورت دهند، با توجه به روند بازار در هفته جاری و احتمال ادامه این روند تا پایان هفته، متقاضیان می توانند اقدام به خرید نمایند تا خرید مطمئن تری را انجام دهند.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)