ثبات قیمت در بازار آهن آلات

ثبات قیمت در بازار آهن آلات
ثبات قیمت در بازار آهن آلات

پس از روزها افزایش قیمت در بازار، روز گذشته شاهد ثبات در بازار میلگرد ها بودیم. با اغاز اولین روز از اردیبهشت ماه بازار میلگرد ها به ثبات قیمتی دست یافت. در شرایطی که بازار اهن آلات در ماه گذشته بسیار پرنوسان بوده و هر روزه شاهد افزایش قیمت در این بازار بوده یم، روز گذشته در اولین روز اردیبهشت ماه سال 97 قیمت ها با ثبات اعلام شد. در صورتی که این ثبات قیمت طی روز های اینده نیز ادامه داشته باشد، شاهد افزایش تقاضا در بازار خواهیم

پس از روزها افزایش قیمت در بازار، روز گذشته شاهد ثبات در بازار میلگرد ها بودیم. با اغاز اولین روز از اردیبهشت ماه بازار میلگرد ها به ثبات قیمتی دست یافت. در شرایطی که بازار اهن آلات در ماه گذشته بسیار پرنوسان بوده و هر روزه شاهد افزایش قیمت در این بازار بوده یم، روز گذشته در اولین روز اردیبهشت ماه سال 97 قیمت ها با ثبات اعلام شد. در صورتی که این ثبات قیمت طی روز های اینده نیز ادامه داشته باشد، شاهد افزایش تقاضا در بازار خواهیم بود.

به گزارش اهن پرایس در اخبار بازار آهن، قیمت میلگرد اجدار در اولین روز اردیبهشت ثابت اعلام شد. این ثبات قیمت از طرف اکثریت کارخانه های میلگرد سازی اعلام شد، اما برخی دیگر از کارخانه شاهد افزایش مجدد قیمت ها بوده ایم.

کارخانه هایی از قبیل کویر کاشان، میانه، آریان فولاد و شاهین بناب آن دسته از  کارخانه هایی بودند که روز گذشته در شرایطی که دیگر کارخانه های قیمت را ثابت اعلام نمودند، این 4 کارخانه اقدام به افزایش قیمت هایشان کردند.

کارخانه میلگرد آریان فولاد پس از 130 تومان افزایش قیمت میلگرد هایش، میلگرد سایز 14 خود را با قیمت 2670 تومان به فروش رساند.

خبرهای بازار اهن حاکی از افزایش قیمت 50 تومانی دو کارخانه میلگرد سازی شاهین بناب و میانه می باشد. این دو کارخانه نیز همانند کارخانه آریان فولاد قیمت های خود را افزایش دادند. روز گذشته میلگرد شاهین بناب با قیمت 2700 و میلگرد میانه با قیمت 2655 تومان به معامله شد.

با بررسی قیمت روز آهن آلات در روز گذشته به این مهم دست یافتیم که ثبات قیمت در اکثر کارخانه از جمله سیادن ابهر، آریا ذوب، پرشین فولاد و... بوده است و این کارخانه ها در حال حاضر در ثبات بسر می برند.  

با توجه به وضعیت بازار اهن طی روز های اخیر، پیش بینی بازار آهن الات حاکی از ثبات قیمتی در این بازار طی یکی دو روز آینده می باشد.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)