ثبات نسبی در بازارآهن

ثبات نسبی در بازارآهن
ثبات نسبی در بازارآهن

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار آهن، بازار میلگردها در روز گذشته شاهد ثبات نسبی بوده است. البته این ثبات در برخی مقاطع به کاهش تبدیل شد اما در بیشتر مقاطع ثبات دیده می شود. روز چهارشنبه 13 دی ماه میلگرد کارخانه کویرکاشان ثابت اعلام شد. این کارخانه که از اوایل هفته نسبت به تغییر قیمت های خود اقدامی نکرده بود، در روز چهارشنبه نیز این روند را ادامه داد و قیمت هایش را ثابت اعلام نمود. در سمتی دیگر کارخانه پرشین می باشد که از اول هفته قیمت های 

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار آهن، بازار میلگردها در روز گذشته شاهد ثبات نسبی بوده است. البته این ثبات در برخی مقاطع به کاهش تبدیل شد اما در بیشتر مقاطع ثبات دیده می شود.

روز چهارشنبه 13 دی ماه میلگرد کارخانه کویرکاشان ثابت اعلام شد. این کارخانه که از اوایل هفته نسبت به تغییر قیمت های خود اقدامی نکرده بود، در روز چهارشنبه نیز این روند را ادامه داد و قیمت هایش را ثابت اعلام نمود. در سمتی دیگر کارخانه پرشین می باشد که از اول هفته قیمت های خود را کاهش داده است اما با رسیدن به اواخر هفته قیمت خود را ثابت اعلام کرد. کارخانه ابهر نیز همانند پرشین با توجه به کاهش قیمت از اوایل هفته، در اواخر هفته قیمت میلگردهایش را کاهش داد.

در کنار این کارخانه های وجود کارخانه هایی همچون آناهیتا و شاهرود موجب شد تا نظم ثبات قیمتی در بازار برهم خورد و نتوانیم ثبات قیمت را در بازار بصورت قعطی بیان کنیم. چراکه این دو کارخانه در روز چهارشنبه به ترتیب 30 و 10 تومان قیمت هایشان را کاهش داده اند.

با توجه به این ثبات قیمتی پیش بینی می شود تا پایان هفته قیمت میلگرد ها ثابت اعلام شده و این روند ادامه داشته باشد. 

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)