ثبت رکوردجدیدتولید شمش توسط هشت فولادساز بزرگ کشور

ثبت رکوردجدیدتولید شمش توسط هشت فولادساز بزرگ کشور
ثبت رکوردجدیدتولید شمش توسط هشت فولادساز بزرگ کشور

آمار بدست آمده حاکی از تولید 14 میلیون تن شمش توسط هشت فولاد ساز بزرگ ایران در سال جاری می باشد. به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار فولاد، طبق بررسی های صورت گرفته بر روی میزان تولید شمش در سال جاری، به این مهم دست یافتیم که طی 10 ماهه ابتدایی سال 96 بیش از 19 درصد پیشرفت در زمینه تولید شمش نسبت به سال گذشته داشته ایم. میزان تولید این محصول بطور دقیق ۱۴ میلیون و ۲۵۸ هزار و ۲۲۷ تن

آمار بدست آمده حاکی از تولید 14 میلیون تن شمش توسط هشت فولاد ساز بزرگ ایران در سال جاری می باشد.

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار فولاد، طبق بررسی های صورت گرفته بر روی میزان تولید شمش در سال جاری، به این مهم دست یافتیم که طی 10 ماهه ابتدایی سال 96 بیش از 19 درصد پیشرفت در زمینه تولید شمش نسبت به سال گذشته داشته ایم. میزان تولید این محصول بطور دقیق ۱۴ میلیون و ۲۵۸ هزار و ۲۲۷ تن گزارش شده است.

این هشت فولاد ساز کشور شرکت هایی از قبیل شرکت‌های فولاد مبارکه، فولاد خوزستان، ذوب آهن اصفهان، فولاد خراسان، کاوه جنوب، فولاد آلیاژی، چادرملو و گروه ملی صنعتی فولاد هستند که میزان تولیداتشان به ترتیب هفت میلیون و ۲۱۲ هزار و ۵۸۷ تن، سه میلیون و ۱۴۳ هزار و ۹۵۱ تن، یک میلیون و ۸۹۸ هزار و ۳۰۴ تن، ۶۷۵ هزار و ۸۴۸ تن، ۶۵۰ هزار و ۸۶۱ تن، ۳۴۱ هزار و ۲۶۵ تن، ۲۹۲ هزار و ۸۳۸ تن و ۴۲ هزار و ۵۷۳ تن بوده است.

میزان تولیدات ماهانه این شرکت ها نشان دهنده تولید یک میلیون و ۴۸۲ هزار و ۷۲۳ تن محصول فولادی می باشد که گواه از افزایش 16 درصدی آن ها در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته می باشد.

 از دیگر تولیدات محصولات فولادی می توان به تیرآهن، میلگرد، شمش کالایی، کلاف، ریل، ورق گرم، لوله، ورق عریض و ورق گالوانیزه اشاره کرد که در این بازه زمانی هشت میلیون و ۸۲۱ هزار و ۴۸۳ تن تولید شده است که از این مقدار سهم هر کارخانه به صورت زیر گزارش شده است.

شرکت فولاد مبارکه و سبا چهار میلیون و ۹۸۳ هزار و ۸۱۹ تن، ذوب آهن یک میلیون و ۸۱۲ هزار و ۸۲۳ تن، فولاد اکسین ۶۰۹ هزار و ۴۶۶ تن، فولاد خراسان ۴۳۶ هزار و ۵۲۱ تن، نورد و لوله اهواز ۲۵۸ هزار و ۵۳۴ تن، فولاد آلیاژی ایران ۲۳۸ هزار و ۱۱۳ تن، فولاد آذربایجان ۱۹۹ هزار و ۶۴۱ تن، ورق خودرو چهارمحال و بختیاری ۱۷۲ هزار و ۷۶۰ تن و گروه ملی فولاد ۱۰۹ هزار و ۸۰۶ تن تولید داشته اند.

این گروه از محصولات نیز طی دی ماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 7 درصد افزایش داشته  تولیدشان به ۹۰۰ هزار و ۵۸ تن رسیده است.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)