جدید ترین اخبار بازار قراضه و بیلت

جدید ترین اخبار بازار قراضه و بیلت
جدید ترین اخبار بازار قراضه و بیلت

به دلیل تعطیلاتی که در هفته ی پیش بود، قیمت قراضه وارداتی نیز در تایوان ثابت بود و خبری مبنی بر نوسان قیمت ها گزارش نشد. قراضه های سنگین کلاس 1 و 2 آمریکا نیز حدود 285 دلار در هر تن سی اف آر در تایوان به ثبت رسید. به نظر می رسد به دلیل عدم فعالیت در بازار، شاهد ثبات قیمت ها در تایوان هستیم. البته لازم به ذکر است که عده نیز قیمت ها را تا 287 دلار نیز پیشنهاد کرده اند. گفتنی است که با وجود قیمت ها مناسبی که فعلا نیز یک روند ثابتی دارند، خریداران 

اخبار بازار قراضه:

به دلیل تعطیلاتی که در هفته ی پیش بود، قیمت قراضه وارداتی نیز در تایوان ثابت بود و خبری مبنی بر نوسان قیمت ها گزارش نشد. قراضه های سنگین کلاس 1 و 2 آمریکا نیز حدود 285 دلار در هر تن سی اف آر در تایوان به ثبت رسید. به نظر می رسد به دلیل عدم فعالیت در بازار، شاهد ثبات قیمت ها در تایوان هستیم. البته لازم به ذکر است که عده نیز قیمت ها را تا 287 دلار نیز پیشنهاد کرده اند. گفتنی است که با وجود قیمت ها مناسبی که فعلا نیز یک روند ثابتی دارند، خریداران تایوانی تمایلی به خرید نشان نمی دهند. به نظر می رسد که با بازگشت چینی و شروع فعالیت آنها، وضعیت بازار تایوان نیز بهتر خواهد شد.

اخبار بازار بیلت:

قیمت بیلت های وارداتی در ترکیه ثابت است در حالیکه شاهد کاهش قیمت های بیلت داخلی در این کشور هستیم. ، آخرین شاخص قیمت متال بولتین برای بیلت بازار داخلی ترکیه 500 تا 510 دلار هر تن درب کارخانه بوده در حالی که قیمت قبلی 510 تا 520 دلار گزارش شد. طبق اظهارات اخیری که فعالان بازار در این کشور داشته اند، بیلت به کف قیمت های خود رسیده است و هیچ کس شاهد کاهش بیشتری نخواهد بود. از سویی دیگر، به دلیل کمبود الکترود که دامن گیر تمام بازار ها در جهان شده است، افت بیشتر قیمت ها بسیار بعید به نظر می رسد.

قیمت بیلت های صادراتی ترکیه نیز 510 دلار در هر تن فوب گزارش شده است که نشان دهنده ی کاهش قیمت 30 دلاری نسبت به هفته ی گذشته می باشد. از طرفی بیلت وارداتی در ثبات بوده محصولات سی آی اس 515 تا 520 دلار هر تن سی اف آر ثبت شده است و خریدارها بالاتر از 490 دلار حاضر به معامله نبوده اند.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)