جریان بازار آهن در روز گذشته

جریان بازار آهن در روز گذشته
جریان بازار آهن در روز گذشته

بنابر تحلیل آهن پرایس در اخبار بازار آهن، برخی شنیده ها از بازار میلگرد آجدار در روز گذشته حاکی از ثبات در قیمت های اعلامی اغلب کارخانه ها بوده است. هم چنین در حوزه قوطی و پروفیل نیز به علت این که نرخ محصول تولید شده از ورق ضخامت ۲ میلیمتر بیش از 9500 تومان به ازای هر کیلوگرم

بنابر تحلیل آهن پرایس در اخبار بازار آهن، برخی شنیده ها از بازار میلگرد آجدار در روز گذشته حاکی از ثبات در قیمت های اعلامی اغلب کارخانه ها بوده است. هم چنین در حوزه قوطی و پروفیل نیز به علت این که نرخ محصول تولید شده از ورق ضخامت ۲ میلیمتر بیش از 9500 تومان به ازای هر کیلوگرم  بوده است، مشخص می کند که پیشنهادها قطعا در این بازار بصورت محدود و سخت اعلام گردیده است. 

شنیده ها از میلگرد تولیدی کارخانه میانه در روز گذشته حاکی از این است که اندکی تخفیف نیز چاشنی خرید متقاضیان کرده  است و کارخانه فایکو نیز ۲۰ تومان کاهش و حسن رود ۵۰ تومان کاهش  را در قیمت های اعلامی روز گذشته خود اعلام کرده اند. البته اعلامی قیمت میلگرد آجدار جهان فولاد سیرجان و بافق یزد از برخی بنکداران با تخفیفات بیشتری در روز گذشته شاهد بوده ایم. در این شرایط به راحتی می توان عنوان داشت که بازار میلگرد به اصطلاح عامیانه گیج شده است بطوری که یک روز تخفیفات زیاد، روز دیگر ثبات و یا روند صعودی را طی می کند.
در مبادی فروش ناودانی و نبشی هم اعلام قیمت ها عمدتا ثابت بوده است و در حوزه تیرآهن نیز پیشنهاد تیرآهن ذوبی از برخی بنکداران افزایشی و در حدود شاخه ای ۱۰ تا ۲۰ هزار تومان بوده است.

کارشناسان طی بررسی های انجام داده در بازار به این نتیجه رسیده اند که در حوزه قوطی و پروفیل وضعیت مناسب نبوده  چرا که محصول تولید شده از ورق ضخامت ۲ میلیمتر افزایش قیمت حدود 1000 تا ۵۰۰ تومانی نسبت به روز گذشته ی خود را تاکنون به ثبت رسانده است؛ از این رو به سادگی می توان روند صعودی  قیمت در حوزه ورق و عرضه های نابه سامان آن را  در بازار آهن تصور نمود که واقعا برای مردم در  این روزها تبدیل به یک تراژدی بزرگ شده است.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (1)

  • یونس
    یونس 1399/02/24 - 22:16 پاسخ

    واقعا تراژدی بزرگیه