حال این روزهای بازارهای قراضه

حال این روزهای بازارهای قراضه
حال این روزهای بازارهای قراضه

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار فولاد، فعالیت بازار واردات در ترکیه طی هفته گذشته کاهش یافته است و قیمت ها تغییر چندانی نداشته است. در دیگر بازارها، کاهش میزان عرضه و تقاضا باعث شد تا قیمت ها افزایش یابد. کره جنوبی قیمت خود را برای خرید از ژاپن 5 دلار افزایش داد و توکیو استیل ژاپن از بازار داخلی قراضه 5 دلار افزایش یافت. قیمت قراضه سنگین خلوص 80-20 در ترکیه حدود 352 دلار در هرتن سی اف ار ماند. قیمت قراضه خرد شده حدود 356 دلار در هرتن سی اف آر بوده 

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار فولاد، فعالیت بازار واردات در ترکیه طی هفته گذشته کاهش یافته است و قیمت ها تغییر چندانی نداشته است. در دیگر بازارها، کاهش میزان عرضه و تقاضا باعث شد تا قیمت ها افزایش یابد. کره جنوبی قیمت خود را برای خرید از ژاپن 5 دلار افزایش داد و توکیو استیل ژاپن از بازار داخلی قراضه 5 دلار افزایش یافت. 

قیمت قراضه سنگین خلوص 80-20 در ترکیه حدود 352 دلار در هرتن سی اف ار ماند.  قیمت قراضه خرد شده حدود 356 دلار در هرتن سی اف آر بوده است. قیمت قراضه سنگین کلاس دو در ژاپن 327 دلار در هرتن اعلام شد. در کره هیوندایی استیل قیمت پیشنهادی از ژاپن را از قیمت 320 به 324 دلار برای هرتن فوب افزایش داد. قیمت قراضه خرد شده وارداتی در هند نیز 5 دلار افزایش داشته و 355 تا 360 دلار هر تن سی اف آر شد.
کره جنوبی پس از ترکیه رتبه دوم را در واردات قراضه در دنیا داراست. این کشور در ماه نوامبر رشد اندکی در واردات این ماده اولیه داشته است. در ماه فوق کشور کره جنوبی دود 510 هزار تن قراضه وارد کرده که با 4 درصد رشد همراه بوده است. 
میزان واردات حدود 13 درصد نسبت به نوامبر 2016  بالا رفت.  در کل سال گذشته نیز این کشور 5.64 میلیون تن قراضه وارد نمود همچنین در 11 ماهه گذشته از سال جاری میلادی نیز این کشور رشد 3 درصدی واردات قراضه را شاهد بوده است.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)