حجم مصرف قراضه در آسیا و آمریکا

حجم مصرف قراضه در آسیا و آمریکا
حجم مصرف قراضه در آسیا و آمریکا

در نیمه ی اول سال جاری، کشور چین به عنوان بزرگ ترین مصرف کننده قراضه جهان شناخته شد؛ همچنین میزان مصرف قراضه چین در سال جاری حدود 46% رشد داشته و به 62 میلیون تن به ثبت رسیده است. این حجم از مصرف قراضه در حالی است که در سال گذشته حدود 46 میلیون تن به ثبت رسیده بود. گفتنی است که مصرف قراضه یورو نیز در این مدت 4.8 درصد افزایش داشته  و 47.717 میلیون تن شد. همچنین آلمان و ایتالیا بزرگترین خریداران قراضه 

در نیمه ی اول سال جاری، کشور چین به عنوان بزرگ ترین مصرف کننده قراضه جهان شناخته شد؛ همچنین میزان مصرف قراضه چین در سال جاری حدود 46% رشد داشته و به 62 میلیون تن به ثبت رسیده است. این حجم از مصرف قراضه در حالی است که در سال گذشته حدود 46 میلیون تن به ثبت رسیده بود. گفتنی است که مصرف قراضه یورو نیز در این مدت 4.8 درصد افزایش داشته  و 47.717 میلیون تن شد. همچنین آلمان و ایتالیا بزرگترین خریداران قراضه در حوزه یورو بودند.

طبق بررسی های صورت گرفته می توان اعلام کرد که آمریکا نیز در نیمه اول سال جاری، حدود 1.5% افزایش رشد مصرف قراضه داشته و حجم مورد استفاده آنها حدود 24 میلیون تن ثبت شد. مصرف ژاپن با 9 درصد رشد 17.85 میلیون تن ثبت شد و در ترکیه نیز با 16 درصد بهبود 14.582 میلیون تن بود.

در این بین در ترکیه نیمه نخست سال خرید وارداتی قراضه 1.6 درصد افزایش یافت و 9.327 میلیون تن بود؛ همچنین لازم به ذکر است که ترکیه رتبه اولین وارد کننده قراضه را همچنان حفظ می کند. پس از آن نیز کره جنوبی دومین وارد کننده قراضه بود که با 7.8 درصد رشد 3.037 میلیون تن ثبت شد.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)