حل مشکلات ناشی از بازگشت تحریم ها

حل مشکلات ناشی از بازگشت تحریم ها
حل مشکلات ناشی از بازگشت تحریم ها

به گزارش اهن پرایس در اخبار بازار فولاد، با توجه به تجربه بالای کشور در حوزه تحریم ها، مسئولین مربوطه و کارشناسان در این بخش دید وسیع تری برای مواجه با این شرایط و ایجاد بستری برای گفتگوی بهتر در این وضعیت حساس بدست آورده اند. همچنین با اعمال تحریم های جدید بر علیه ایران و خروج امریکا از برجام شرایط بسیار دشوار بوده و فعالان و کارشناسان و باید طی مدت 90 تا 180 روزه که توسط کشور امریکا تعیین شده است راهکار های مناسبی

به گزارش اهن پرایس در اخبار بازار فولاد، با توجه به تجربه بالای کشور در حوزه تحریم ها، مسئولین مربوطه و کارشناسان در این بخش دید وسیع تری برای مواجه با این شرایط و ایجاد بستری برای گفتگوی بهتر در این وضعیت حساس بدست آورده اند. همچنین با اعمال تحریم های جدید بر علیه ایران و خروج امریکا از برجام شرایط بسیار دشوار بوده و فعالان و کارشناسان و باید طی مدت 90 تا 180 روزه که توسط کشور امریکا تعیین شده است راهکار های مناسبی برای مقابله با این تحریم ها بیابند. 
با وجود تحریم های جدید در کشور، برای در امان ماندن از اسیب های ناشی از تحریم باید راهکاری اندیشید که در این راستا دو پیشنهاد مطرح می باشد که البته ابتدا باید برای عملی کردن، این طرح بین بخش خصوصی و دولتی مطرح شده و به تایید مسئولین آن ها رسد. 
کارشناسان و فعالان این حوزه بر این عقیده اند که در این بازه زمانی باید بیشترین کمک را به دولت و تیم های مذاکره کننده کرد تا با استفاده از ایده ها و طرح های پیشنهادی بتوانند مذاکرات خوبی داشته باشند. یکی از کارشناسان بازار فولاد کشور در مورد شکل گیری شرایط مطلوب بازار های داخلی فولاد در زمان تحریم گفت: ما می توانیم بین کشور های ایران، ترکیه، چین و هند یک اتحادی ایجاد کنیم که شبیه ساز سازمان همکاری های اکو باشد و تنها با دامنه وسیع تر، مثلا با حضور کشور قزاقستان و دیگر کشور های منطقه شکل گیرد که این یک موضوع قابل بررسی می باشد. 
کیوان پورشب در ادانه افزود: حتی با بازگشت تحریم ها و خروج کشور امریکا از برجام، در مذاکرات اینده با اتحادیه اروپا، وزیر امور خارجه باید موضوع در امان مانده بازار فولاد از تحریم ها را بطور خاص مطرح کرده و تاکید بسیاری بر این امر داشته باشد. در صورتیکه این طرح پیشنهادی عملی شود، می توان با ایجاد یک بازار و بورس منطقه ای که در آن کشورهای تولید کننده فولاد بصورت مستقل کار می کنند فعالیت در حوزه خرید و فروش فولاد داشته و در حقیقت دامنه فعالیت این بورس را از قدرت‌های جهانی جدا کنند و در سطح منطقه به داد و ستد بین کشور ها روی اوردند. این فعالیت ها در سطح منطقه می تواند موجب شود تا تمام کشور ها بدانند ایران بطور مستقل وارد بازار ها نخواهد شد و یک منافع جمعی مطرح می باشد.  

مجموعه آهن پرایس در مجتمع فروش آهن آلات تهران واقع شده است که با مراجعه به سایت مجموعه اهن پرایس می توانید آدرس بازار آهن تهران را در آن بیابید. همچنین می توانید با عضویت در کانال تلگرامی مجموعه از قیمت روز آهن آلات با خبر شده و برای مشاوره در زمینه آهن آلات و یا خرید آهن با شماره گیری 54103-021 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید

 

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)