دستاورد جدید کارخانه فولاد اکسین در تولید محصولات

دستاورد جدید کارخانه فولاد اکسین در تولید محصولات
دستاورد جدید کارخانه فولاد اکسین در تولید محصولات

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار آهن، از مهم ترین مقاطع مورد استفاده در ساختمان سازی تیرآهن می باشد. به علاوه اکثر مهندسین و متخصصان از فواید بیشمار استفاده از سازه های فلزی که دارای  امکان مونتاژ اسکلت قبل از نصب می باشد، اگاهی دارند. طی روزهای اخیر خبر خوبی از سوی فولاد اکسین منتشر شد که به گوش انبوه سازان مسکن نیز رسید. بر اساس این خبر در صورتیکه ساخت سازه های فلزی  با استفاده از محصولات

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار آهن، از مهم ترین مقاطع مورد استفاده در ساختمان سازی تیرآهن می باشد. به علاوه اکثر مهندسین و متخصصان از فواید بیشمار استفاده از سازه های فلزی که دارای  امکان مونتاژ اسکلت قبل از نصب می باشد، اگاهی دارند.

طی روزهای اخیر خبر خوبی از سوی فولاد اکسین منتشر شد که به گوش انبوه سازان مسکن نیز رسید. بر اساس این خبر در صورتیکه ساخت سازه های فلزی  با استفاده از محصولات کارخانه فولاد اکسین خوزستان از جمله تیرآهن انجام گیرد، تا حدود 50 درصد از هزینه های مربوط به اسکلت فلزی کاهش خواهد یافت. به عقیده برخی کارشناسان در این حوزه، انتشار این خبر و بکارگیری این دستاورد در کارخانه فولاد اکسین، احتمال کاهش قیمت تیرآهن در دیگر کارخانه ها نیز وجود دارد اما برخی دیگر این گفته را تکذیب می کنند.

اجرای این طرح در تولید برخی از محصولات همچون تیرآهن و میلگرد سبک وزن با استفاده از فولاد پرمقاومت st52  به جای st37 آغاز شده است. مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در این باره گفت: قیمت تیرآهن ها و بطور کلی قیمت مجموع سازه و همچنین وزن آن دچار تغییراتی شده اند و این سازه ها در گذشته با فولاد st37 تولید می شدند و وزن مقاطع تولید شده با این فولاد بیش از 49 درصد بیش تر از ستون st52  بوده است. همچنین قیمت مصالح بکاربرده شده نیز 56 درصد بیش تر بوده است.

اما در حال حاضر در فولاد st66 حدود 32 درصد از وزن مصالح با کاهش مواجه شده و قیمت این مصالح نیز 30 درصد کاهش یافته است. مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان در اخر خاطر نشان کرد: با استفاده از محصولات تخصصی فولاد اکسین می توان تا 30 درصد از وزن اسکلت های فلزی کاست همچنین استفاده از این محصولات می تواند تا 50 درصد از هزینه های مربوط به اسکلت فلزی را کاهش دهد.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)