دوباره ارزان تر شدن سنگ آهن

دوباره ارزان تر شدن سنگ آهن
دوباره ارزان تر شدن سنگ آهن

طبق گزارشات ارسالی از وضعیت فعلی سنگ آهن، اعلام شده که به 3 دلیل قیمت سنگ آهن دوباره پایین آمده است. این 3 مورد عبارت است از : 1)مازاد عرضه فولاد و 2)افت قیمت 3)کمبود تقاضای سنگ آهن. آخرین شاخص قیمت گذاری سنگ آهن اعلام شده، خلوص 62 درصد استرالیا حدود 5 دلار نسبت به پنجشنبه ای که سپری شد کاهش داشته است و همچنین 64 دلار و 25 سنت هر تن خشک سی اف آر چین تعیین شده است. همچنین لازم به ذکر ...

طبق گزارشات ارسالی از وضعیت فعلی سنگ آهن، اعلام شده که به 3 دلیل قیمت سنگ آهن دوباره پایین آمده است. این 3 مورد عبارت است از : 1)مازاد عرضه فولاد و 2)افت قیمت 3)کمبود تقاضای سنگ آهن.

 آخرین شاخص قیمت گذاری سنگ آهن اعلام شده، خلوص 62 درصد استرالیا حدود 5 دلار نسبت به پنجشنبه ای که سپری شد کاهش داشته است و همچنین 64 دلار و 25 سنت هر تن خشک سی اف آر چین تعیین شده است. همچنین لازم به ذکر است که قیمت قراردادی سواپ در ماه می سال جاری نیز حدود 4 دلار ارزان تر شده 68 دلار و 15 سنت هر تن ثبت شده است.
طبق گزارشی که جدیدا از وضعیت موجود در چین اعلام شده، بیان شده که در چین شاهد ثبات تقاضای فولاد هستیم ولی مشکلی که درحال ایجاد شدن برای بازار فولاد دراین کشور است این است که علارغم ثابت بودن تقاضا، با افزایش عرضه در بازار مواجه هستیم.

بنابراین این گزارش و اطلاعاتی که در بالا ذکر شده است، به همین جهت هست که قیمت فولاد در حال ارزان تر شدن است و خریداران سنگ آهن، تمایل خود را نسبت به خرید سنگ آهن از دست داده اند. همچنین به دلیل کاهش پیدا کردن تمایل خریدارن به خرید سنگ آهن، قیمت سنگ آهن دوباره ارزان تر شده است.

برای دریافت قیمت میلگرد ، قیمت تیر آهن ، قیمت نبشی و نادانی ، قیمت پروفیل ، قیمت ورق ، در کانال تلگرام ما عضو شوید. برای عضویت در کانال ⬅️ اینجا ️ را کلیک کنید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)