رتبه بندی فولاد سازان بزرگ

رتبه بندی فولاد سازان بزرگ
رتبه بندی فولاد سازان بزرگ

به تحلیل آهن پرایس در اخبار بازار آهن، روابط عمومی فولاد مبارکه، بر اساس آماری که از سوی انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران منتشر شده، ایران در شش ماه نخست سال جاری 23 میلیون و 260 هزار تن فولاد تولید کرده است...

به تحلیل آهن پرایس در اخبار بازار آهن، روابط عمومی فولاد مبارکه، بر اساس آماری که از سوی انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران منتشر شده، ایران در شش ماه نخست سال جاری 23 میلیون و 260 هزار تن فولاد تولید کرده است.
از این رو شرکت فولاد مبارکه در شش ماه نخست سال جاری 4 میلیون و 340 هزار تن فولاد تولید کرده که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل رشد 3 درصدی داشته و توانسته عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده فولاد در ایران را به خود اختصاص دهد البته مقام دوم بزرگ‌ترین تولیدکنند فولاد ایران نیز به شرکت فولاد اصفهان تعلق گرفته که توانسته در این دوره شش ماهه یک میلیون و 130 هزار تن فولاد تولیدکند که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل وی هم  5 درصد رشد را در سابقه درخشان خود به ثبت رسانیده است.

البته برندهای تولید کننده ی دیگر هم چون فولاد اکسین نیز در تلاشند تا بتوانند گوی سبقت رو از رقبا بربایند از این روی تاکنون توانسته عنوان با 14 درصد رشد و تولید 421 هزار و 914 تن توانسته جایگاه سوم بزرگ‌ترین تولیدکننده فولاد ایران را در این دوره به خود اختصاص دهد. طبق گزارش های کسب شده توسط آهن پرایس آمار تولید کالاهای منتخب معدنی و صنایع معدنی طی ۵ ماهه اول امسال نشان می‌دهد که تولید فولاد خام در این مدت با رشد ۶٫۵ درصدی به ۱۰ میلیون و ۳۱ هزار تن رسیده که نسبت به ۵ ماهه اول سال گذشته ۶٫۵ درصد رشد داشته است.

همچنین در این مدت تولید محصولات فولادی با رشد ۹٫۳ درصدی به ۸ میلیون و ۹۱۶ هزار تن رسیده است. در عین حال، تولید سنگ آهن و کنسانتره ذغال سنگ به ترتیب ۵٫۳ درصد و ۷٫۷ درصد کاهش را تجربه کرده است.وضعیت تولید کالاهای منتخب معدنی و صنایع معدنی در مرداد امسال نیز نشان می‌دهد که تولید فولاد خام نسبت به تیر سال جاری ۱٫۵ درصد رشد داشته اما تولید محصولات فولادی با افت ۲٫۵ درصدی همراه بوده است.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)