رشد روز افزون ذوب آهن اصفهان

رشد روز افزون ذوب آهن اصفهان
رشد روز افزون ذوب آهن اصفهان

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار فولاد، مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با اشاره به نشست خبری تشکیل شده با اصحاب بیان کرد: چون ذوب آهن یک مجتمع بورسی است، به دلیل جلوگیری از افشای برخی اطلاعات و رعایت قوانین، کمتر در نشست های خبری حضور می یابد اما سعی داریم تا بصورت فصلی ... 

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار فولاد، مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با اشاره به نشست خبری تشکیل شده با اصحاب بیان کرد: چون ذوب آهن یک مجتمع بورسی است، به دلیل جلوگیری از افشای برخی اطلاعات و رعایت قوانین، کمتر در نشست های خبری حضور می یابد اما سعی داریم تا بصورت فصلی نشست هایی برگزار کنیم تا سهامداران از جزئیات طرح ها و پروژه های پیش رو مطلع شوند.

یزدی زاده در ادامه افزود: ذوب آهن پایه گذار صنعت فولاد کشور است و شکل گیری های صنایع بالا دستی و پایین دستی به دلیل حضور ذوب آهن بوده بنابراین می توان نتیجه گرفت که نگاه ملی فولادی ها به این مجموعه است.

وی در ادامه بیان کرد: در واقع ذوب آهن با 55 درصد ظرفیت خود کار می کند و باید با تعامل بیشتر با مجموعه های بزرگ تر داشته باشد. میدکو یک مجموعه بزرگ است و جزء بخش های خوب کشور در زمینه فولاد محسوب می شود. ما در تلاشیم که بتوانیم ارتباط خوبی در زمینه مواد اولیه با این مجموعه داشته باشیم.

یزدی زاده با اشاره به تولید محصولات جدید در ذوب آهن بیان کرد: تولید تیرآهن هاش سنگین در ذوب آهن اصفهان ضامن ایمنی در صنعت ساختمان کشور است که یکی از محصولات جدید و مهم ذوب آهن اصفهان بشمار می رود و می تواند موجب پیشرفت روز افزون صنعت ساختمان سازی کشور شود.  هاش سنگین از جمله محصولاتی است که بطور عمده در سازه های مرتفع و صنعتی موجود در کلان شهرها نقشی اساسی را ایفا می کند.

هم اکنون ذوب آهن اصفهان به عنوان قطب تولید فولاد کشور بشمار می رود و طی ماه های اخیر توانسته به همت تلاشگران خود در بخش فولاد سازی شمش H شکل تولید نماید و هم اکنون نیز توانایی تولید بیش از یکصد هزار تن شمش بر اساس تقاضای بازار را دارد.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)