رشد فلزات اساسی در بورس

رشد فلزات اساسی در بورس
رشد فلزات اساسی در بورس

طی بررسی های به عمل آمده از جریانات اخیر بازار بورس می توان دریافت که بازار سرمایه که پس از دو هفته سقوط، طی روز های اخیر مجدد به ریل صعودی ماه‌های اخیر خود بازگشته بود، با سرعتی بالا در مدار صعودی حرکت کرد و در مجموع روز خوشی را از سر گذراند...

طی بررسی های به عمل آمده از جریانات اخیر بازار بورس می توان دریافت که بازار سرمایه که پس از دو هفته سقوط، طی روز های اخیر مجدد به ریل صعودی ماه‌های اخیر خود بازگشته بود، با سرعتی بالا در مدار صعودی حرکت کرد و در مجموع روز خوشی را از سر گذراند. به نحوی که نماگر اصلی این بازار در 15 دقیقه ابتدایی  خود در روزهای رشد مجدد خود با عدد 39 هزار واحدی مواجه شد و البته در ادامه نیز سرعتی کمتر به رشد خود ادامه داد و اندک اندک توانست در مجموع بیش از 68 هزار واحد بالاتر برود.

در قسمتی دیگر از تالار شیشه‌ای، شاخص فلزات اساسی از همان ابتدای معاملات بعد چند هفته وقفه با سرعتی بالا در مدار صعودی گام برداشت. به نحوی که این شاخص در 15 دقیقه نخست خود در یک روز کاری بورس توانست بیش از 41 هزار واحد بالا برود و در ادامه هم با شیبی ملایم‌ تر 12 هزار واحد دیگر رشد را به ثبت برساند از این روی کارشناسان حال و اوضاع این قسمت از بازار سرمایه نیز برای آینده مناسب ارزیابی می کنند.

نمادهای «صنایع پتروشیمی خلیج فارس»، «فولاد مبارکه اصفهان»، «ملی صنایع مس ایران» و «پالایش نفت اصفهان» بیشترین تاثیر مثبت را روی شاخص کل بورس گذاشتند و جزو پر بازدید ترین نمادهای هر روز بازار بورس می باشند.

در لحظه بسته شدن معاملات امروز بورس تهران در  روز چهارشنبه پنجم شهریور ماه سال جاری در مجموع شاخص کل بورس با افزایش 68 هزار و 721 واحدی به رقم یک میلیون و 718 هزار و 766 واحد رسید. همچنین شاخص کل هم‌ وزن نیز با رشد 11 هزار و 91 واحدی تا رقم 466 هزار و 952 واحد بالا رفت. شاخص فلزات اساسی نیز با صعود 53 هزار و 80 واحدی رقم یک میلیون و 157 هزار و 744 واحد را نشان داد.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)