رشد قیمت بی سابقه در بازار اهن تهران

رشد قیمت بی سابقه در بازار اهن تهران
رشد قیمت بی سابقه در بازار اهن تهران

محصولات آهنی مانند میلگرد و تیرآهن، نبشی و ناودانی و ... در حال حاضر به اوج قیمت خود رسیده اند. به جرئت می توان گفت که تا کنون قیمت مقاطع آهنی به این حد نرسیده اند. بدین منظور که هیچگاه تا کنون قیمت میلگرد به کیلویی 1950 نرسیده بود. همچنین هرگز قیمت پروفیل کیلویی 2580 را تجربه نکرده بود. هرچند که این رشد قیمت در بازار آهن تا کنون بی سابقه بوده است اما موجب افزایش چشمگیر معاملات و خارج شدن از رکود نشده است

محصولات آهنی مانند میلگرد و تیرآهن، نبشی و ناودانی و ... در حال حاضر به اوج قیمت خود رسیده اند. به جرئت می توان گفت که تا کنون قیمت مقاطع آهنی به این حد نرسیده اند. بدین منظور که هیچگاه تا کنون قیمت میلگرد به کیلویی 1950 نرسیده بود. همچنین هرگز قیمت پروفیل کیلویی 2580 را تجربه نکرده بود. هرچند که این رشد قیمت در بازار آهن تا کنون بی سابقه بوده است اما موجب افزایش چشمگیر معاملات و خارج شدن از رکود نشده است. لازم به ذکر است که شاهد تحرک جزئی در بازار بوده ایم و تعداد کمی معاملات خرید و فروش آهن نیز به ثبت رسیده است اما این قبیل موارد را نمی توان به عنوان خارج شدن از رکود برداشت کرد.

 در اغلب مواردی که افزایش قیمت را در بازار داریم، افزایش معاملات را نیز خواهیم داشت. دلیل این امر را می توان بیم مشتریان از افزایش قیمت مجدد دانست که باعث می شود آنها هرچه سریع تر اقدام به خرید نمایند. در هفته های اخیر نیز که قیمت ها شروع کرده بودند به سمت صعودی رفتن، معاملات نیز افزایش یافت. اما در شرایط کنونی که رشد قیمت ها خارج از کنترل و بیش از حد شده است، تعداد معاملات کاهش یافته است؛ زیرا این امر موجب شده تا توانایی مشتریان نسبت به خرید نیز از بین برود.

در حال حاضر نیز قیمت آهن آلات ساختمانی و صنعتی بطور غیرقابل باوری بالا رفته است و این سیر صعودی بودن قیمت ها موجب یخ زدگی بازار شده است. بدین ترتیب که به دلیل بالا رفتن و نوسان پیدا کردن قیمت ها، عرضه کنندگان آهن آلات فروش خود را می بنند. با بسته شدن فروش، بازار آهن نیز عملا در سکوت فرو می رود. به دنبال بسته شدن فروش و عدم خرید مشتریان یخ زدگی در بازار اتفاق می افتد.

در ادامه نیز جدول قیمت اهن الات دیروز را مشاهده می کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برای خرید ورق روغنی، خرید ورق سیاه، خرید تیرآهن، خرید ورق st37، خرید آهن شرایطی، خرید میلگرد آجدار، خرید اینترنتی آهن، خرید اینترنتی میلگرد، خرید میلگرد از کارخانه، خرید میلگرد اصفهان، خرید ورق گالوانیزه و خرید آهن آلات ساختمانی ، با تلفن 54103-021 با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. برای اطلاع از آخرین قیمت ها و عضویت در کانال تلگرام ما  ⬅️اینجا ➡️ را کلیک کنید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)