رشد قیمت تیرآهن ذوب آهن

رشد قیمت تیرآهن ذوب آهن
رشد قیمت تیرآهن ذوب آهن

روز گذشته قیمت اکثر مقاطع آهن افزایشی بوده است. اما این روند بر قیمت تیرآهن ذوبی تاثیر بسیار زیادی گذاشته و در روز گذشته شاهد افزایش بی رویه این محصول در بازار بودیم. به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار آهن، افزایش قیمت تیرآهن در بنگاه تهران موجب شد تا جو نا مطلوبی در بازار حاکم شود. در روز گذشته تیرآهن ذوبی بیشترین افزایش قیمت را داشته است. قیمت تیرآهن ذوب آهن اصفهان بطور میانگین 50 هزار تومان افزایش یافت و البته این میزان افزایش در برخی

روز گذشته قیمت اکثر مقاطع آهن افزایشی بوده است. اما این روند بر قیمت تیرآهن ذوبی تاثیر بسیار زیادی گذاشته و در روز گذشته شاهد افزایش بی رویه این محصول در بازار بودیم.

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار آهن، افزایش قیمت تیرآهن در بنگاه تهران موجب شد تا جو نا مطلوبی در بازار حاکم شود. در روز گذشته تیرآهن ذوبی بیشترین افزایش قیمت را داشته است. قیمت تیرآهن ذوب آهن اصفهان بطور میانگین 50 هزار تومان افزایش یافت و البته این میزان افزایش در برخی از سایز ها بوده و در برخی دیگر شاهد افزایش 20 هزار تومانی و 10 هزار تومانی نیز بوده ایم.

در روز گذشته قیمت تیرآهن سایز 22 ذوب اهن اصفهان درب بنگاه تهران پس از 50 هزار تومان افزایش با قیمت یک میلیون و 920 هزار تومن به فروش رسید. تیرآهن ذوب آهن اصفهان از ابتدای خرداد ماه تا به امروز متحمل افزایش قیمت بسیاری شده است. قیمت سایز 22 این مقطع آهن در ابتدای ماه جاری یک میلیون و 170 هزار تومان بوده است و در حال حاضر نرخ آن به یک میلیون و 920 هزار تومان رسیده است.

دیگر سایز های این تیرآهن نیز همین روال را طی کره است. در حالت کلی افزایش قیمت در تمامی آهن آلات بسیار قابل توجه بوده و اتفاقی غیر منتظرانه بوده است. به عقیده عده بسیاری از کارشناسان و فعالان این بازار، قیمت ها در بازار تا یکی دوهفته آینده کاهش نخواهد یافت و در صورتیکه کاهش قیمتی در بازار داشته باشیم، هیچگاه قیمت ها به نرخ های قبل باز نخواهد گشت.

در حال حاضر روند بازار آهن آلات همچنان افزایشی بوده و هیچگونه قیمتی از تیرآهن ها به دست ما نرسیده است و باید منتظر اعلام قیمت کارخانه های تولید کننده این مقطع آهن بمانیم.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)