رقابت شرکت های کوچک مقیاس

رقابت شرکت های کوچک مقیاس
رقابت شرکت های کوچک مقیاس

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار فولاد، معادن‌کوچک ‌مقیاس برای رقابت با معادن بزرگ کشور با برند سازی محصولی خاص قابلیت رقابت برای تولید و صادرات پیدا می ‌کنند. بنابر اظهارات کارشناس ارشد بازار های جهانی فولاد سنگ ‌آهن در مورد نحوه اجرای برندینگ معادن کوچک‌ مقیاس، در...

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار فولاد، معادن‌کوچک ‌مقیاس برای رقابت با معادن بزرگ کشور با برند سازی محصولی خاص قابلیت رقابت برای تولید و صادرات پیدا می ‌کنند. بنابر اظهارات کارشناس ارشد بازار های جهانی فولاد سنگ ‌آهن در مورد نحوه اجرای برندینگ معادن کوچک‌ مقیاس، در مجموع نحوه اجرای برندینگ این‌ گونه معادن با معادن بزرگ چه از نظر اولویت خرید از سوی خریداران و چه کسب رتبه  بسیار متفاوت است.
از این رو به عنوان مثال شرکت ‌های متعدد سنگ ‌آهنی طی ۱۱ تا ۱۲ سال پیش در استرالیا فعالیت داشتند اما بعد از بحران جهانی سال ۲۰۰۸ که قیمت‌ ها به شدت کاهش یافت تعدادی از آنها از میدان فعالیت خارج شدند. شرکت ‌های کوچک‌ مقیاس معدنی نیز باید محصولات مشابه تولیدی بزرگان این حوزه را از طریق اختلاط تولید کنند زیرا ظرفیت تولید آنها به تنهایی قابلیت صادرات ندارد.
شرکت ‌های کوچک‌ مقیاس باید طبق سفارش مصرف‌ کننده خاص در داخل یا حتی خارج از کشور،  میزان تولید مورد نیاز خود را حتی با ادغام با سایر معادن کوچک تامین کنند تا نظر مشتری به طور کامل اجابت شود. وی با اشاره به اینکه معادن کوچک مقیاس در زمینه بازاریابی در داخل و خارج از کشور با مشکل مواجه هستند افزود: این معادن به علت ظرفیت پایین ‌شان باید برای تامین نظر مشتری رویکرد یک نواختی در محصول ایجاد کنند که این امر می‌ تواند از طریق اختلاط با معادن دیگر ایجاد شود و این کار نیاز به زمان دارد.
کارشناسان متعددی در خصوص وضعیت بازار فولاد به گفتمان می پردازند که در این میان توجه به واحدهای کوچک مقیاس از اهمیت ویژه ای برخوردار است چراکه این بخش می تواند الگویی برای پیشبرد مقاصد اقتصادی باشد.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)