روند افزایشی قیمت ها در بازار اهن ادامه دارد

روند افزایشی قیمت ها در بازار اهن ادامه دارد
روند افزایشی قیمت ها در بازار اهن ادامه دارد

روند افزایشی و صعودی قیمت ها در بازار آهن همچنان ادامه دارد. همان طور که برای عموم مردم و فعالان در این صنعت روشن است؛ به دلیل بالا رفتن قیمت ها در این بازار، قدرت خرید مردم از بین رفته و باعث شده تا تعداد کثیری از فعالان این بازار، کار خود را تعطیل کنند. طبق اظهارات و گفته های فعالان این صنعت مادامی که قیمت ها کاهش نیابند، وضعیت به همین منوال خواهد گذشت و بازار همچنان در رکود به سر خواهد برد. با وجود تمام این تفاسیر، روند صعودی قیمت ها در بازار

روند افزایشی و صعودی قیمت ها در بازار آهن همچنان ادامه دارد. همان طور که برای عموم مردم و فعالان در این صنعت روشن است؛ به دلیل بالا رفتن قیمت ها در این بازار، قدرت خرید مردم از بین رفته و باعث شده تا تعداد کثیری از فعالان این بازار کار خود را تعطیل کنند. طبق اظهارات و گفته های فعالان این صنعت مادامی که قیمت ها کاهش نیابند، وضعیت به همین منوال خواهد گذشت و بازار همچنان در رکود به سر خواهد برد. با وجود تمام این تفاسیر، روند صعودی قیمت ها در بازار نه تنها که کنترل نشد، بلکه شدت بیشتری به خود گرفت و باعث شد تا موجی از نگرانی ها و اعتراضات را به همراه داشته باشد. 

هر چند که افزایش قیمت ها در روز گذشته موجب شد تا بازار کمی تکان بخورد و بازار را از آن حالت سکوت و خاموشی نجات داد، ولی موجب نشد تا معاملات زیادی انجام شود. به نظر می رسد که دلیل افزایش قیمت ناگهانی در بازار، پرواز کردن نرخ ارز و دلار و سخنان رئیس جمهور آمریکا باشد. بی شک سخرانی و صحبت های منفی ترامپ راجب ایران، بر اقتصاد ما تاثیر خواهد گذاشت.

قیمت پروفیل ها در روز گذشته (چهارشنبه 96/7/19) بین 100 الی 130 تومان افزایش یافت. قیمت میلگرد آجدار نیز حدود 50 الی 100 تومان افزایش یافت که این افزایش قیمت چشم گیر می تواند دردسر های بزرگی را برای خریداران ایجاد کند. قیمت تیرآهن های ذوب آهن اصفهان نیز تا 5 هزار تومان افزایش یافت که این موضوع می تواند تاثیری منفی در قیمت تیرآهن های متفرقه بگذارد. 

 قیمت نبشی و ناودانی نیز افزایش قیمت چشم گیری داشت که طبق گزارشات ارسالی، کارخانه های تولید کننده نبشی قیمت نبشی خود را در روز گذشته با 60 الی 100 تومان افزایش اعلام کردند؛ همچنین قیمت ناودانی ها نیز حدود 40 الی 70 تومان افزایش داشت. قیمت ورق سیاه نیز بین 60 الی 90 تومان افزایش داشت. لازم به ذکر است که قیمت ورق سیاه 2 میل قزاق، تا 130 تومان در هر کیلو افزایش داشت.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)