روند صعودی قیمت آهن آلات همچنان ادامه دارد

روند صعودی قیمت آهن آلات همچنان ادامه دارد
روند صعودی قیمت آهن آلات همچنان ادامه دارد

اطلاعات بدست امده از قیمت روز آهن آلات حاکی از افزایش قیمت ها در این بازار می باشد. بازار آهن آلات با شروع سال جدید دچار نوسانات بسیار زیادی متاثر از نرخ ارز شد. بطوری که این افزایش قیمت ها موجب شده تا بسیاری از کارشناسان و فعالان این بخش ابراز نگرانی کنند. به گزارش اهن پرایس در اخبار بازار آهن، با بررسی نوسانات قیمتی در روز گذشته شاهد افزایش نرخ ها در اکثر مقاطع بوده ایم. در حال حاضر وضعیت بازار اهن

اطلاعات بدست امده از قیمت روز آهن آلات حاکی از افزایش قیمت ها در این بازار می باشد. بازار آهن آلات با شروع سال جدید دچار نوسانات بسیار زیادی متاثر از نرخ ارز شد، بطوری که این افزایش قیمت ها موجب شده تا بسیاری از کارشناسان و فعالان این بخش ابراز نگرانی کنند.

به گزارش اهن پرایس در اخبار بازار آهن، با بررسی نوسانات قیمتی در روز گذشته شاهد افزایش نرخ ها در اکثر مقاطع بوده ایم. در حال حاضر وضعیت بازار اهن بسیار نابسمان می باشد و در هر ساعت شاهد افزایش قیمت ها می باشیم. وضعیت آهن در کشور بصورتی است که پیش بینی قیمت آهن تا پایان فروردین ماه را تقریبا غیر ممکن کرده است. چرا که با توجه به خبرهای بازار آهن، نوسانات بوجود آمده در این بازار تا حدی گزارش شده که قدرت پیش بینی را از اکثر کارشناسان این بخش گرفته است.

قیمت میلگرد آجدار در روز گذشته روندی صعودی را در پیش گرفت. اکثر کارخانه ها همانند دیگر روز ها اقدام به بالا بردن قیمت هایشان کردند. کارخانه میلگرد امیرکبیر خرز روز گذشته قیمت میلگرد خود را 120 تومان افزایش داد. این کارخانه طی چند روز اخیر پی در پی در حال بالا بردن قیمت هایش بوده است و روز گذشته هم پس از افزایش 120 تومانی قیمت میلگرد سایز 14 خود را 2790 تومان اعلام نمود.

کارخانه میلگرد شاهین بناب در صدر بیشترین افزایش قیمت در روز گذشته قرار گرفت. این کارخانه قیمت میلگرد سایز 14 خود را 330تومان افزایش داد تا با این میزان افزایش قیمت، رتبه اول را در بین دیگر کارخانه ها کسب کند. این کارخانه میلگرد سازی نرخ میلگرد خود را پس از 330 تومان افزایش، 2830 تومان اعلام کرد.

دیگر کارخانه های میلگرد سازی نیز همانند دو کارخانه فوق بطور میانگین قیمت هایشان را 150-200 تومان افزایش دادند.

بررسی های صورت گرفته نشان دهنده افزایش قیمت قوطی پروفیل ها نیز می باشد. قیمت قوطی در روز گذشته با افزایش بسیار زیادی مواجه شد. بطوری که پروفیل ضخامت 2/5 و 3 بطور میانگین 200-270 تومان افزایش قیمت را تجربه نمود.

کارخانه پروفیل سازی تهران شرق سردمدار این افزایش قیمت ها می باشد. این کارخانه قیمت قوطی اهن خود را 270 تومان افزایش داد. پس از این افزایش قیمت در سمتی دیگر کارخانه صابری می باشد که این کارخانه نیز همچون پروفیل صابری قیمت قوطی آهن خود بصورت نجومی افزایش داد. این کارخانه قیمت قوطی 2/5 و 3 را خود را پس از 250 تومان افزایش با قیمت 3350 تومان اعلام نمود.

فروشگاه اینترنتی آهن پرایس مرجعی معتبر برای  اطلاعات و مبادلات در صنعت آهن و فولاد کشور می باشد. برای خرید اهن و یا اطلاع از قیمت آهن آلات می توانید با شماره های 021-54103 تماس حاصل نمائید و با کارشناسان ما در ارتباط باشید. همچنین می توانید برای در یافت قیمت روز اهن در کانال تلگرامی مجموعه عضو شوید.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)