روند نزولی قیمت آهن

روند نزولی قیمت آهن
روند نزولی قیمت آهن

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار آهن، همانطور که مشهود است قیمت آهن آلات طی روزهای گذشته روندی نزولی را پیش گرفته است. اگرچه این کاهش قیمت از قبل پیش بینی شده بود اما با توجه به ارائه بسته جدید ارزی از سوی دولت، نمی توان از ادامه این روند نزولی اطمینان داشت. در این میان کارخانه های تولیدکننده مقاطع فولادی روز گذشته نیز تصمیم بر کاهش قیمت محصولات خود گرفتند که در ادامه به آن می پردازیم. کارخانه تولیدکننده 

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار آهن، همانطور که مشهود است قیمت آهن آلات طی روزهای گذشته روندی نزولی را پیش گرفته است. اگرچه این کاهش قیمت از قبل پیش بینی شده بود اما با توجه به ارائه بسته جدید ارزی از سوی دولت، نمی توان از ادامه این روند نزولی اطمینان داشت. در این میان کارخانه های تولیدکننده مقاطع فولادی روز گذشته نیز تصمیم بر کاهش قیمت محصولات خود گرفتند که در ادامه به آن می پردازیم.

کارخانه تولیدکننده میلگرد آجدار آذر فولاد امین قیمت میلگرد های خود را 100 تومان کاهش داد و این کارخانه پس از کاهش قیمت، میلگرد سایز 14 خود را کیلویی 4600 تومان اعلام کرد. کارخانه آناهیتا گیلان و ذوب آهن اصفهان نیز از این روند نزولی پیروی کردند و قیمت محصولات خود را به ترتیب کیلویی 200 تومان و 150 تومان کاهش دادند. 

روند کاهشی بازار آهن بر قیمت نبشی و ناودانی ها نیز اثر گذاشت؛ بطوری که کارخانه تولیدکننده نبشی و ناودانی ناب تبریز قیمت محصولات خود را به طور میانگین 30 الی 50 تومان در هر کیلو کاهش داد. این کارخانه قیمت نبشی 5 خود را کیلویی 4640 تومان و قیمت ناودانی سایز 12 خود را 4660 تومان اعلام کرد.

اگرچه  بازار آهن تجربه ی این التهابات را طی سالیان قبل نیز داشته است اما با توجه به وضعیت نابسامان بازارهای موازی از جمله بازار ارز، نیمه اول سال 97 پر فراز و نشیب  طی شد و پس از روزها افزایش قیمت، چند روزی است که بازار روندی کاهشی به خود گرفته است. با توجه به ارائه بسته جدید ارزی دولت، نمی توان پیش بینی دقیقی از آینده بازار آهن ارائه داد زیرا ممکن است بازار به همین منوال پیش رود و مسیری کاهشی را طی کند و در مقابل نیز امکان دارد که بازار به این اتفاقات، تنش نشان داده و بار دیگر روندی صعودی به خود گیرد.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)