رونق بازار فولاد پس از ماه رمضان

رونق بازار فولاد پس از ماه رمضان
رونق بازار فولاد پس از ماه رمضان

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار فولاد، در هفته گذشته با اتمام اولین هفته از ماه رمضان شاهد بروز عوامل کوچک و بزرگ و در عین حال تاثیرگذار بر بازار فولاد بودیم. در ماه رمضان سال جاری نیز میزان تقاضا و معاملات در بازار فولاد با کاهش مواجه شد. از طرفی بارندگی های اخیر مشکلاتی را در حمل و نقل بار بوجود آور که باعث شد ضعف تقاضا در بازار زود تر شروع شود. خبر های بازار فولاد حاکی از اعتصابات رانندگان حمل و نقل طی هفته گذشته می باشد. این خبر از جمله مهم ترین خبر

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار فولاد، در هفته گذشته با اتمام اولین هفته از ماه رمضان شاهد بروز عوامل کوچک و بزرگ و در عین حال تاثیرگذار بر بازار فولاد بودیم. در ماه رمضان سال جاری نیز میزان تقاضا و معاملات در بازار فولاد با کاهش مواجه شد. از طرفی بارندگی های اخیر مشکلاتی را در حمل و نقل بار بوجود آور که باعث شد ضعف تقاضا در بازار زود تر شروع شود.

خبر های بازار فولاد حاکی از اعتصابات رانندگان حمل و نقل طی هفته گذشته می باشد. این خبر از جمله مهم ترین خبر های منتشر شده در هفته گذشته بوده که بازار فولاد را بسیار تحت تاثیر خود قرار داده است. در حقیقت چنانچه این اعتراضات ادامه پیدا می کرد موجب ضعف در بخش حمل و نقل بازار فولاد و ایجاد آسیب های جبران ناپذیری بر بازار فولاد می شد.

 درباره این موضوع یکی از فعالان و کارشناسان بازار فولاد می گوید: اعتصابات کامیون داران در پی اعتراض به مسائل صنفی از جمله بیمه، افزایش قیمت قطعات یدکی و مساله هزینه حمل موجب شده تا علاوه بر مسائل داخلی شاهد مشکلاتی در صادرات فولاد نیز باشیم. این مشکلات تا حدی بوده که کشتی ها در بندر در انتظار برگیری بوده اند اما بار آن ها نرسیده که موجب وقفه در کار صادرات فولاد در هفته های اخیر شده است.

در پی این اعتراضات شاهد افزایش 20 درصدی نرخ کرایه حمل بوده ایم. به گفته رئیس اتحادیه حمل و نقل، کامیون داران به افزایش دو برابری قیمت لوازم یدکی از جمله لاستیک اعتراض داشتند که در این زمینه با افزایش کرایه حمل توانستیم بخشی از گرانی ها را جبرانی کنیم.

با توجه به اخبار منتشر شده، در حال حاضر تقریبا اعصابات تا حد زیادی تمام شده است و کم کم شاهد حل شدن مشکلات ناشی از این اعتصابات در بخش های مختلف خواهیم بود.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)