رونق کسب و کار با حمایت از تولید داخل

رونق کسب و کار با حمایت از تولید داخل
رونق کسب و کار با حمایت از تولید داخل

این روزها بازار برگزاری نمایشگاه های صنایع داخلی که با توجه به شرایط تحریم کشور با اختلالاتی مواجه گشته اند به شدت گرم  شده است چراکه برای حرکت چرخ تولید و رونق کشور می بایست از هر فرصتی برای تولیدکنندگان...

این روزها بازار برگزاری نمایشگاه های صنایع داخلی که با توجه به شرایط تحریم کشور با اختلالاتی مواجه گشته اند به شدت گرم  شده است چراکه برای حرکت چرخ تولید و رونق کشور می بایست از هر فرصتی برای تولیدکنندگان در راستای رونق تولید داخل گام برداشت.

همانطور که واقف هستیم به زودی شاهد برگزاری نمایشگاه پر مخاطب دیگری در حوزه ی صنعت ساختمان درکلان شهر تهران نیز می باشیم که  این نمایشگاه همانند سایر نمایشگاه های برگزار شده در راستای اهداف و برنامه‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت و در جهت تعمیق ساخت داخل و رونق تولید است. در این نمایشگاه صنایع گوناگونی ازجمله صنایع معدنی (فلزی و غیرفلزی) حضور خواهند داشت تا به معرفی توانمندی‌ها و نیازهای خود در زمینه های بومی‌سازی و رونق کسب و کار بپردازند. با توجه به محدودیت‌های ایجاد شده به واسطه تحریم‌ها، بیش از پیش نیاز است که توانمندی‌ها و نیازهای خود را در معرض دید قرار دهیم و این صنعت را به سوی پیشرفت سوق دهیم.

با توجه به نوسانات بازار سرمایه در کشور در روزهای اخیر شاهد فراز و فرود هایی در قیمت آهن آلات و سایر مصالح مورد نیاز مردم برای ساخت و ساز می باشیم که همین امر سبب گشته است تا هر گونه معامله در این بازار با ریسک هایی همراه باشد، از این‌رو تولیدکنندگان باید در جهت حمایت از تولید داخلی این ریسک‌ها را نیز پذیرا باشند که البته  در این زمینه  لازم است وزارت صنعت، معدن و تجارت حمایت‌های لازم را انجام داده و قرار است نمایشگاه دائمی با موضوع بومی‌سازی صنایع نیز  در کشور برگزار گردد که اقدام‌ قابل‌توجهی در زمینه بومی‌سازی و حمایت از تولید داخل کشور می باشد.

مجموعه آهن پرایس نیز به عنوان یکی از بزرگترین مراجع فروش آهن آلات، در نوزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان سال ۹۸ که در تهران برگزار می گردد، حضور خواهد یافت. از این رو این مجموعه در تلاش است تا با آمادگی کامل پاسخگوی بازدیدکنندگان و علاقه مندان حضور یافته در این نمایشگاه باشد.

نوزدهمین دوره نمایشگاه صنعت ساختمان تهران از تاریخ ۶ مرداد ماه لغایت ۹ مرداد ماه و از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۶:۳۰ برگزار می گردد. مجموعه آهن پرایس در سالن ۳۵ محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شهر تهران منتظر حضور گرم شما عزیزان می باشد.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (9)

  • مجید
    مجید1398/04/29 - 23:29 پاسخ

    سلام دوستان فقط فعلا نخریم ، صبر کنیم دیگه صادراتی در کار نیست هر افزایشی هم کاملا مقطعیه ، بزودی کاهش قیمت اساسی در پیش خواهد بود. انشالله خدا ذلیلشون کنه که این همه ظلم به مردم دارن انجام میدم . بزودی شاهد نتیجه اعمال خودشون خواهیم بود.

  • دنیل بیات
    دنیل بیات1398/04/29 - 20:21 پاسخ

    قیمت بکشین پایین تا حمایت کنیم خریدکنیم

  • ramin
    ramin1398/04/29 - 18:35 پاسخ

    این وسط سرنوشت آهن فروشای خرده شهرستان ها که امرار معاش دارن میکنن از این راه چی میشه؟با تصمیم های اینجوری آینده ما تباه شد بخدا نمیدونیم چکار باید بکنیم هی ضرر رو ضرر

  • حاج علی
    حاج علی1398/04/29 - 16:36 پاسخ

    سلام دوستان و بردارن ..فقط صبر داشته باشین و خرید نکنید ....قیمت ها می یاد پایین ..فقط اتحاد می خواد..و خرید نکردن ..خدا با مردم مظلوم و بی پناه هست ...ان شاءالله خیر ه ...فقط نخرین ..و صبر داشته باشین .

  • محسن
    محسن1398/04/29 - 15:39 پاسخ

    دوستان گول افزایش ها رو نخورید و فقط دارند مقاومت می کنند حتی به بهانه ای عطسه ترامپ و سیگنال های ترامپ و انگلیس در مورد ایران😂 علت مقاومت و افزایش شون نیز وارد نشدن به کانال ۳۰۰۰ و به امید خدا اواسط مرداد ماه ۳۲۰۰تومن میشه😂😂😉😋

  • gh
    gh1398/04/29 - 15:31 پاسخ

    این کارخونه دارها نمیدونن برای چی قیمت رو بالا ببرن. همه آیتمها نزولی شده. حمایت از این افراد یعنی خیانت به مردم

  • محمدی
    محمدی1398/04/29 - 14:56 پاسخ

    قیمت هنوز ۵۰۰ حباب داره فی روی ۳۵۰۰ باید باشه فقط نخریدن باعث پایین اومدن قیمت میشه چون صادرات داره صفر میشه هر کشوری خرید میکنه پول نمیده تا دوماه آینده قیمت میره تو کانال ۳ تومن . فقط نخرید تا به قیمت واقعی برسه

  • بابک
    بابک1398/04/29 - 13:59 پاسخ

    خرید از تولیدکنندگانی که دارند خون مردم رو تو شیشه میکنند ،یعنی حمایت از تولید داخلی؟؟؟؟؟؟؟

  • واقع بین
    واقع بین1398/04/29 - 12:11 پاسخ

    مردم شهید پرور خرید نکنید کارخانه‌ها چاره ای جز کاهش ندارن صبور باشید فقط خرید نکنید